Spijt komt te laat he...I know the feeling

Ik heb wel geen spijt dat ik mijn 1200 heb weggedaan. De meeste games waren er ook voor PC toen dus gebruik ik nu dosbox.
Wat ook Amiga-heaven is: Amibay
Daar vind je serieus wat hardware maar de manier van werken/kopen is daar een pak anders dan hier.
Ik zou eens mailen naar die gast in Deinze.
Als alternatief kan je ook een 600 zoeken maar daar zijn niet zoveel uitbreidingen voor.