Archief - 19" CRT scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Hey,

Mijn schoonpa zou tegen het einde van de maand een 19" CRT (flat) monitor willen hebben.
Die van hem is kapot en dus moet er iets in de plaats komen.
Liefst een degelijk merk.

Liefst in de buurt of anders mits verzending.

Show me what you got...

SSMT

Repeltje

Legacy Member
ja ik heb hier een studioworks E900B van LG staan

ben er zeer tevreden van, is nog in perfecte staat

RSSD

Legacy Member
Repeltje zei:
ja ik heb hier een studioworks E900B van LG staan

ben er zeer tevreden van, is nog in perfecte staat

Ziet er een schoon dingske uit met goede prestaties.
Wat wil je ervoor en kan je opsturen in de originele doos ?

Repeltje

Legacy Member
originele doos? moe ik eens bekijken
ligt miss nog op de zolder normaal wel
da opsturen zal wel lukken

pak 130€ excl?

SPEEDMAN

Legacy Member
IIYAMA Vision Master Pro 454 903-DT-A

14 maanden jong, in nieuwstaat, nooit verplaatst geweest

100 % flat, 24 dotpitch

1600x1200 mogelijk op 106 htz !

ideaal voor officewerk, maar ook om te gamen.

prijs 200€

zalig scherm dat bij alle testen de beste commentaren kreeg!
Ik kom het brengen bij u, geen probleem.

RSSD

Legacy Member
Ik denk dat die prijzen wat hoog gegrepen zijn maar ik stel het morgen aan hem voor...

SPEEDMAN

Legacy Member
heb nog 1,5 jaar garantie erop, maar meestal gaan die schermen 5-7 jaar + mee!
nieuwprijs +400 euro. Hij is echt in topstaat! :cool:

RSSD

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
heb nog 1,5 jaar garantie erop, maar meestal gaan die schermen 5-7 jaar + mee!
nieuwprijs +400 euro. Hij is echt in topstaat! :cool:

Ik snap het wel hoor, maar tis voor mijn schoonpa...
Had ik eentje gezocht voor de moment dan zou ik er niet lang over nadenken.

Hij zoekt eerder iets van een 100 € ongeveer en dan nog de kans dat et verstuurd moet worden. :confused:

SPEEDMAN

Legacy Member
SSMT zei:
Ik snap het wel hoor, maar tis voor mijn schoonpa...
Had ik eentje gezocht voor de moment dan zou ik er niet lang over nadenken.

Hij zoekt eerder iets van een 100 € ongeveer en dan nog de kans dat et verstuurd moet worden. :confused:
als het voor lange levensduur is en officewerk is het beter die 100€ extra te geven.
Ik wil het komen brengen voor 200€, afhankelijk van hoever het is natuurlijk he, ma tis zeker te doen ;) .

RSSD

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
als het voor lange levensduur is en officewerk is het beter die 100€ extra te geven.
Ik wil het komen brengen voor 200€, afhankelijk van hoever het is natuurlijk he, ma tis zeker te doen ;) .

Niet iedereen heeft dat liggen,denkt daar es aan ;)

En we blijven verder zoeken aangezien Repeltje zich teruggetrokken heeft...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan