Archief - Zoekt hulp met Gt5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sven_vdh

Legacy Member
Hoi, ik zoek op deze manier hulp voor het behalen van mijn platinum trophy met Gt5. Ik heb nog enkele special events over die ik maar niet kan behalen met mijn controller. Die zijn de volgende:
Grand tour: Met de Alfa, met de Lambo, en de rally track.
Mercedes Amg: Alle 10 de events in de regen, met de oude Sls en de nieuwe.
Vettel X uitdaging: Kheb ze alle 3 in brons maar beter lukt niet.

Als er iemand is, die mij hiermee (met zekerheid) kan helpen, contacteer mij dan aub.
Mvg

Popay

Legacy Member
Ik vrees dat sommige trophies niet te behalen zijn met een controller (Vettel challenge bv).

Sven_vdh

Legacy Member
Aye inderdaad, jammer genoeg. Kheb dagen versleten om alle licenties in goud te behalen, maar nu zit ik vast :/.
Ik hoop dat hier ergens een pro aanwezig is met een stuur die mij op die manier kan helpen :)

Cybercore

Legacy Member
Waarom zou dit niet mogelijk zijn met een controller?
Het zou nogal gek zijn dat je verplicht bent om een stuur te kopen om net die trofee te behalen. Slaat nergens op vind k. Kzou zeggen , wa beter u best doen ;)

Kimme

Legacy Member
Met degelijk stuur is het sowieso veel handiger... kunt op die manier veel preciezer rijden dan met een controller.
Als je dus echt voor platinum wilt gaan zou ik toch eraan denken om een stuurtje (en liefst ook een playseat) te gaan halen. Op die manier haal je ook veel meer plezier uit GT5 hoor!

Ik wil je wel reeds op voorhand zeggen dat met stuur en playseat het daarom nog niet echt gemakkelijk te noemen valt. Ik heb nu nog niet echt de moeite gedaan voor uw vermelde events op goud te zetten maar heb wel overal zilver daarop...

Scifo

Legacy Member
Wat schuift dat? :unsure: :p

Ik heb overal wel goud, enkel in die Vettel challenge heb ik mijn tijd nog niet gestoken. Ook niet van plan eigelijk. (spel al een half jaar nimmer aangeraakt)

Met controller is idd niet doenbaar.

Sven_vdh

Legacy Member
@ Cybercore, de vettel x challenges zijn niet doenbaar met een controller, de besturing gaat te traag voor die wagen. De reactie tijd van een stuur is heel wat beter dan de knuppeltjes van je dualshock, en de snelheid aanhouden is heel wat beter met pedalen dan met de X toets of rechtse knuppel.

@ Kimme, ik heb bijna alles al uitgespeeld in Gt5, er schiet haast niks meer over behalve de vermelde events. Gt5 is zowat de enigste racegame die ik heb :P. Dusja om nog een deftig stuur te kopen voor enkele events zie ik niet zitten, hehe :)

Kimme

Legacy Member
Ik heb van in't begin stuur gekocht voor gt5 en heb er op die manier enorm veel plezier aan gehad... voor die laatste events. tjah misschien niet de moeite maar je hebt regelmatig seasonal events waar je je met je stuur nog kunt in uitleven he. het is sowieso de moeite waard om er eentje te kopen hoor... er zijn ook nog andere games die een stuurtje ondersteunen he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan