Archief - zo installeer je youtube :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shakadeema be

Legacy Member
Hey,heb een manier gevonden om toch youtube op de xbox te krijgen.

1. Maak een US account aan.

2. Log in met die account.

3. Ga naar app marketplace en download youtube


Nu krijg je een melding dat je xbox live gold moet hebben om youtube te kunnen gebruiken.

4. Switch naar je gold account

Tadaaaaaaaa :) :applause:

Denk dat het voor die andere app's ook wel zo werkt maar nog niet getest.

de hamster

Legacy Member
dus in principe moet ik dan weer 45 euro ofzo dokken om op een aparte xbox live naar iets te kijken dat ik op pc ook gewoon heb en gebruiksvriendelijker?

tadaaaaaaaaa!!!!!

Kennaah

Legacy Member
de hamster zei:
dus in principe moet ik dan weer 45 euro ofzo dokken om op een aparte xbox live naar iets te kijken dat ik op pc ook gewoon heb en gebruiksvriendelijker?

tadaaaaaaaaa!!!!!

Ik denk dat hij bedoelt van switch naar gold account ==>switch gwn naar u main account waar je al gold op heb.

de hamster

Legacy Member
ok, op zich wel nifty dan, maar ik zie nog steeds het nut niet echt in van Youtube.

het is sowieso al debiel dat we zo een toeren moeten uithalen om een deel van de content te krijgen die de amerikanen wel normaal krijgen.

Runkle

Legacy Member
Er is nog een andere manier om het te verkrijgen (zonder een amerikaans account aan te maken), hiervoor verwijs ik door naar google (of pm me). Neen, niet op een illegale manier.

SHIGSY

Legacy Member
Zie dat wel zitten. Nog niet echt de details bekeken maar als dat fullscreen kan, no problem.

xDilatedx

Legacy Member
Getest en het werkt.

Als iemand de andere apps is wil testen...

joyrider

Legacy Member
Snoeckers zei:
Er is nog een andere manier om het te verkrijgen (zonder een amerikaans account aan te maken), hiervoor verwijs ik door naar google (of pm me). Neen, niet op een illegale manier.

als het niet illegaal is, waarom post je dan niet gewoon hoe en moeten we jou pm'en ?

SoulBeat

Legacy Member
zal straks eens een us account maken en wat apps testen :)

en misschien kan snoeckers die andere manier hier gewoon uitleggen?

Runkle

Legacy Member
joyrider zei:
als het niet illegaal is, waarom post je dan niet gewoon hoe en moeten we jou pm'en ?

Omdat je wel minder "legale" dingen kan doen met het programma dat je gebruikt.
Ik gebruik legaal hier wel in een zeer ruime zin.

Runkle

Legacy Member
Tutorial

Content folder en 0000... folder moet je zelf aanmaken.

Checken of het gelukt is; horizon downloaden of in je xbox steken en bij games & apps kijken.

Depresjon

Legacy Member
Krijg t al ni voor mekaar om een us account te maken lol,en dan was t gelukt,kreeg k geen xbox live gratis.

edit : was blijkbaar wel gelukt.

NukeID

Legacy Member
het werkt ook voor mij!

ik zie dat je om van alle features gebruik te kunnen maken je je account aan de youtube app kan koppelen. Iemand dat al gedaan? Het zou namelijk mss wel kunnen dat ze dan je regio detecteren en je de app toch niet meer kan gebruiken?

Depresjon

Legacy Member
NukeID zei:
het werkt ook voor mij!

ik zie dat je om van alle features gebruik te kunnen maken je je account aan de youtube app kan koppelen. Iemand dat al gedaan? Het zou namelijk mss wel kunnen dat ze dan je regio detecteren en je de app toch niet meer kan gebruiken?

Heb mn account gekoppeld en het werkt.


Last.fm kreeg ik niet aan de praat.niet de goede regio kwam er op.
Die ufc en hbo wil k ook wel.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Yones

Legacy Member
xDilatedx zei:
Getest en het werkt.

Als iemand de andere apps is wil testen...

Youtube werkt hier ook perfect, thx voor de tip ;)
Hulu => werkt niet
Last.Fm => werkt niet

iHeartradio => werkt wel ! :D ge kunt alle radio stations van de US beluisteren. Er zit zelf zo een 24/7 comedy station tssen, echt gieren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan