Archief - zijn dit framedrops?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BaNoRaC

Legacy Member
Morpheus zei:
Totaal niet jongen, er zijn wat problemen met de 9800 en doom3, die raken wel opgelost.
Ik draai op 1280*1024 op high... en dat gaat vlotjes... geen schokjes...
mijn systeem zie je in mijn signature...
Nu moet het lukken dat ik enkele weken geleden nog een 9600XT had, en ik zie het verschil echt wel hoor met mijn 9800pro. Een kennis speelt ook met de 9600(pro) doom 3, en er is een zeer groot verschil. Die moet het echt niet proberen om high settings te runnen, het gaat wel, maar met veel te grote framedrops.

Als ge mijn "ervaringen" niet geloofd... kijk naar de benches met doom 3 hé.
Daar is echt verschil tussen een 9600pro en een 9800pro massa's groot

wel mijn beste vriend dan hebt gij puur geluk gehad, ik kan hier genoeg mensen laten posten die hetzelfde als mij hebben hoor, daar niet van

ge moet maar es op het officiele doom3 forum gaan kijke naar de problemen die men heeft, allemaal met radeon 9800 pro... en ik heb ook die problemen, jammer vind ik dat...

Morpheus

Legacy Member
BaNoRaC zei:
wel mijn beste vriend dan hebt gij puur geluk gehad, ik kan hier genoeg mensen laten posten die hetzelfde als mij hebben hoor, daar niet van

ge moet maar es op het officiele doom3 forum gaan kijke naar de problemen die men heeft, allemaal met radeon 9800 pro... en ik heb ook die problemen, jammer vind ik dat...

duh... er zijn inderdaad grote problemen met de 9800pro en doom3... da weet ik ook wel. Ik reageerde op het feit dat ge vertelde dat den 9600 beter presteerd volgens u in doom 3

Dat is TOTAAL NIET zo, ge moet de mensen hier niet anders wijsmaken.
Da is toch logisch hé als ge de benches vergelijkt in doom3 met den 9800 en de 9600... logica...

ElGargamel

Legacy Member
ik zal is proberen met vsync aan
zal sebiet mijn post wel Editen

In de toekomst zal dit hopelijk veranderen, met nieuwe drivers of een patch voor D³.

@Morpheus
Denk je dat jouw 1024 ram een degelijk verschil maakt met mijn 512ram of verwaarloosbaar? AA en Anisotropische filtering aan of uit?

@Yasutoko
Mijn scherm is 2j oud.
Maar dit is de enige game waarmee dit probleem voorkomt

EDIT: heb vsync aangezet, maar het probleem blijft zich voordoen :(
het zal wachten op de patch worden dus...

Ik zal ondertussen mr zien of ik met wat tweaks gn boostje kan krijgen zonder kwaliteitsverlies

Yasutoko

Legacy Member
Dan moet het probleem idd zijn met het spel..
Hmh..
Ati.. :unsure: Where the heck is your patch fix... Khoop dat ze dit ook niet gaan hebben met HL² :unsure:

Anoniem05

Legacy Member
BaNoRaC zei:
volges mij is uw scherm de boosdoener (ben geen kenner)

maareuh dat van die radeon 9800 pro klopt wel, ik heb ene zitte, ik moet op medium spele voor geen framedrops te hebbe, en me maat met 9600 pro, kan perfect op high spelen

ik wil een patch hiervoor! :tongue:


idd, ik speel met nen 9600pro 256 mb , alles op high vsync ni op max, denk op 4x ofzo en geen aa terwijl ne vriend me zijnen 9800pro alles op medium moet spelen, alsem dezelfde settings als mij pakt dan hapert het soms echt hard :wtf:

9600pro256mb
1gig twinmoss ram @400mhz (2x 512) (draait op 333mhz, zie cpu)
amd athlon xp 3000+ (333mhz fsb)
asus a7v8x-x mobo

...

Light

Legacy Member
=[BwU]=Jackass zei:
idd, ik speel met nen 9600pro 256 mb , alles op high vsync ni op max, denk op 4x ofzo en geen aa terwijl ne vriend me zijnen 9800pro alles op medium moet spelen, alsem dezelfde settings als mij pakt dan hapert het soms echt hard :wtf:

9600pro256mb
1gig twinmoss ram @400mhz (2x 512) (draait op 333mhz, zie cpu)
amd athlon xp 3000+ (333mhz fsb)
asus a7v8x-x mobo

...
wat is zijn pc?
als zijn maar een 1.6 ghz is met een 9800 pro...
of spyware a volenté?
dan zal het zeker schokken

Morpheus

Legacy Member
=[BwU]=Jackass zei:
idd, ik speel met nen 9600pro 256 mb , alles op high vsync ni op max, denk op 4x ofzo en geen aa terwijl ne vriend me zijnen 9800pro alles op medium moet spelen, alsem dezelfde settings als mij pakt dan hapert het soms echt hard :wtf:

9600pro256mb
1gig twinmoss ram @400mhz (2x 512) (draait op 333mhz, zie cpu)
amd athlon xp 3000+ (333mhz fsb)
asus a7v8x-x mobo

...


da zal dan wel zwaar aan zijn systeem liggen.
Kijk naar de benches met doom3 en ge zult zien dat de 9600pro en de 9800pro mijlenver uit elkaar liggen

Anoniem05

Legacy Member
hmm, kweetn u ni juist wa voor systeem mijne vriend eeft, maar tzal toch ni ver van mij liggen zenne, mss wa minder ram en nen pentium ipv nen amd...

Morpheus

Legacy Member
=[BwU]=Jackass zei:
hmm, kweetn u ni juist wa voor systeem mijne vriend eeft, maar tzal toch ni ver van mij liggen zenne, mss wa minder ram en nen pentium ipv nen amd...


gaat ge er nu echt over discussieren dat een 9600xt en een 9800pro hetzelfde geven is doom3?

ten eerste is de 9600xt met 256ram al trager dan de gewone 9600xt
en het verschil in doom3 tussen 9600xt en 9800 is wel degelijk reël.
Zoek eens wa benches op hé!

Anoniem05

Legacy Member
Morpheus zei:
gaat ge er nu echt over discussieren dat een 9600xt en een 9800pro hetzelfde geven is doom3?

ten eerste is de 9600xt met 256ram al trager dan de gewone 9600xt
en het verschil in doom3 tussen 9600xt en 9800 is wel degelijk reël.
Zoek eens wa benches op hé!


ej gast, ge hebt ne coole nickname da misschien wel


ma ge moet ier ni offensief beginnen doen hé maat, ik zeg gewoon da ik duidelijk verschil merk tussen de performance op mijne pc en die van hem, en da hij me een betere kaart speelt. PUNT ik ben ier toch ni aant beweren da ik me mijne 9600'ke alles beter speel dan diegenen me nen 9800


sjoenge van overreageren gesproken :wtf: :p

Morpheus

Legacy Member
=[BwU]=Jackass zei:
ej gast, ge hebt ne coole nickname da misschien wel


ma ge moet ier ni offensief beginnen doen hé maat, ik zeg gewoon da ik duidelijk verschil merk tussen de performance op mijne pc en die van hem, en da hij me een betere kaart speelt. PUNT ik ben ier toch ni aant beweren da ik me mijne 9600'ke alles beter speel dan diegenen me nen 9800


sjoenge van overreageren gesproken :wtf: :p


ok mijn laatste reactie hierop. dan zit die gast zijn pc ergens serieus fout, met die graka zou hij in vergelijking met u veel vlotter moeten kunnen gamen op een hogere resolutie.

ik speel bv op 1280x1024 op high..., laat dat misschien een referentie zijn

BaNoRaC

Legacy Member
Morpheus aub

SCHAF U NE LEESBRIL AAN

ik heb geschreven, mijn vriend ZIJN radeon 9600 pro presteerd EnKEL EN ALLEEN in DOOM3 beter dan MIJN radeon 9800 pro, aangezien doom3 problemen heeft met die graka

en stop me te doen of ge der alles van af wat, want dat is duidelijk niet zo

is het niet jackass :unsure:

ElGargamel

Legacy Member
om toch even ON-topic te blijven

de 4.9beta drivers hebben het probleem niet verholpen
ik kan moeilijk geloven dat er iets mis is met mijn scherm aangezien het nog maar 2 jaar oud is, maar ik zal de frequentie is veranderen, je weet nooit.

een screen ervan maken lukt niet

Morpheus

Legacy Member
BaNoRaC zei:
Morpheus aub

SCHAF U NE LEESBRIL AAN

ik heb geschreven, mijn vriend ZIJN radeon 9600 pro presteerd EnKEL EN ALLEEN in DOOM3 beter dan MIJN radeon 9800 pro, aangezien doom3 problemen heeft met die graka

en stop me te doen of ge der alles van af wat, want dat is duidelijk niet zo

is het niet jackass :unsure:


gij gaat bij mij op ignoremodus jongen... als ik u eens kan helpen zal ik dat vooral doen hoor :ironic: .
duidelijk geen ervaring zeg je tegen mij... daar zal ik vooral niet op antwoord.

@ threadstarter. idd de 4.9beta drivers lossen de problemen inderdaad niet altijd op, er zijn 9800pro bezitters waar het niet helpt.

ElGargamel

Legacy Member
goed dan wordt het wachten op de patch of nieuwe drivers, maar het spel draait nog wel lekker, en zo hard stoort het me niet,

@amokmakers
sluit deze thread maar, voor dat er hier ambras van komt :p

L.E.D.

Legacy Member
Niks close, probleem is nog niet opgelost. Volgende offtopic = ban. Of denkte nu dak de mensen met dit probleem ga straffen omdat jullie de stoere willen uithangen ??

BaNoRaC

Legacy Member
mag ik erop wijzen dat mij eerste post perfect ontopic was? maar jammer genoeg moest dit dervan komen, ik ga er niet verder op in...


on-topic: is je videokaart toevallig niet overclocked?

Morpheus

Legacy Member
L.E.D. zei:
Niks close, probleem is nog niet opgelost. Volgende offtopic = ban. Of denkte nu dak de mensen met dit probleem ga straffen omdat jullie de stoere willen uithangen ??


den threadstarten vraagt zelf om een close...

L.E.D.

Legacy Member
Morpheus zei:
den threadstarten vraagt zelf om een close...

Ge zou voor minder met al da gezeik. Over close beslist de crew... niet gij niet de threadstarter en zeker niet een of andere flamer.

Stay ONTOPIC
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan