joyrider
Legacy Member
Ik heb nen V9 of V10 PS2 weet ni exact,
Heb hier juist men 2de handse xploder v4 binnegekregen, de cd's zijn wat gescratched maar ik kan het starten op PS2 en xlink installeren op pc.
er was wel geen handleiding bij.
Nu die xlink kabel als ik die aansluit toont altijd een rood lichtje is dit normaal ?
Ook als ik xlink start krijg ik heel veel bad comms errors, soms laad hij men bestanden van de memory card zien maar als ik een backup wil doen crashed xploder op de PS2, het scherm is scrambled en xploder reageerd niet meer, ik moet de ps2 dan resetten.
Zijn er nog mensen met dit probleem, is dat rood lichtje normaal ? Kan er een andere kabel gebruikt worden (simpel usb<->usb kabeltje ?)
alvast bedankt
Heb hier juist men 2de handse xploder v4 binnegekregen, de cd's zijn wat gescratched maar ik kan het starten op PS2 en xlink installeren op pc.
er was wel geen handleiding bij.
Nu die xlink kabel als ik die aansluit toont altijd een rood lichtje is dit normaal ?
Ook als ik xlink start krijg ik heel veel bad comms errors, soms laad hij men bestanden van de memory card zien maar als ik een backup wil doen crashed xploder op de PS2, het scherm is scrambled en xploder reageerd niet meer, ik moet de ps2 dan resetten.
Zijn er nog mensen met dit probleem, is dat rood lichtje normaal ? Kan er een andere kabel gebruikt worden (simpel usb<->usb kabeltje ?)
alvast bedankt
