Archief - Xbox start niet op !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Has_Horoz

Legacy Member
wanneer ik men xbox wil aan doen komt er eerst een groen lichtje maar daarna begint het licht geel en rood te knipperen , wat is er aan de hand , het werkte wel een paar uur geleden ??? :doh:
Hoe kan ik het probleem oplossen ????? :help: :confused:

MacNappy

Legacy Member
ge moet eens in uw handleiding zien wat het probleem is, als dat gewoon nen scart is die slecht is anagesloten kunde dat zelf ff fixen, maar ik vrees dat er iets ergers is (die rode flikkering voorspelt niet veel goed, scart is enkel oranje dcaht ik).

Als 'm nog onder garantie valt kunde naar helpdesk bellen voor reparatie

Mike Ty$on

Legacy Member
MacNappy zei:
ge moet eens in uw handleiding zien wat het probleem is, als dat gewoon nen scart is die slecht is anagesloten kunde dat zelf ff fixen, maar ik vrees dat er iets ergers is (die rode flikkering voorspelt niet veel goed, scart is enkel oranje dcaht ik).

Als 'm nog onder garantie valt kunde naar helpdesk bellen voor reparatie

ja belt naar helpdesk, das toch gratis 0800 79790 ;)

Sprits

Legacy Member
ik dacht da rood was da hem geen goeie cooling had! da hem te warm wordt

MacNappy

Legacy Member
ge hebt verschillende soorten signalen, en ge hebt niet slechts één soort kleursignaal, rood kan bvb even goed een HD prob zijn als het enkel rood flikkert etc nibbler ;)

enfin, dat 'm maar belt, op forum erover neuten zorgt er niet voor dat em gemaakt wordt

TouchofEvil

Legacy Member
er staat toch niet voor de ventilatie opening é ?
dan is er gevaar van overhitting(of oe zegde da?)

Has_Horoz

Legacy Member
TouchofEvil zei:
er staat toch niet voor de ventilatie opening é ?
dan is er gevaar van overhitting(of oe zegde da?)


Nee , er staat niets voor.

cornetto

Legacy Member
MacNappy zei:
ge hebt verschillende soorten signalen, en ge hebt niet slechts één soort kleursignaal, rood kan bvb even goed een HD prob zijn als het enkel rood flikkert etc nibbler ;)

enfin, dat 'm maar belt, op forum erover neuten zorgt er niet voor dat em gemaakt wordt

hey macnappy,was jij dat nie die da rood flikkerend licht had en uwe HD naar de kl*te was?of vergis ik mij? :eek:

MacNappy

Legacy Member
welja, mijn crystal flikkerde continu rood (dus geen oranje ofzo erbij zoals bij topicstarter), en in handleiding staat dat er dan een HD prob is ... Xbox is naar repair service geweest, maar die kiekes hebben dvd drive en moederbord vervangen. Resultaat: heb xbox enen dag terug, speel er uurtje ofzo op en exact zelfde probleem terug ... hij gaat nu terug naar repair service, met een vlammende nota van de helpdesk aan die kiekes gericht dat ze ditmaal hun job tegoei moeten doen. Kans is zelfs reëel zeiden ze dat ik nen nieuwe gewoon ging krijgen, omdat het al 3e keer op 5 weken is dat de Xbox naar repair gaat ...

cornetto

Legacy Member
MacNappy zei:
welja, mijn crystal flikkerde continu rood (dus geen oranje ofzo erbij zoals bij topicstarter), en in handleiding staat dat er dan een HD prob is ... Xbox is naar repair service geweest, maar die kiekes hebben dvd drive en moederbord vervangen. Resultaat: heb xbox enen dag terug, speel er uurtje ofzo op en exact zelfde probleem terug ... hij gaat nu terug naar repair service, met een vlammende nota van de helpdesk aan die kiekes gericht dat ze ditmaal hun job tegoei moeten doen. Kans is zelfs reëel zeiden ze dat ik nen nieuwe gewoon ging krijgen, omdat het al 3e keer op 5 weken is dat de Xbox naar repair gaat ...

bij zo'n moment zou ge voor minder zo'n gezicht trekken gelijk uwe avater :p :rofl:

fixer187

Legacy Member
vraagje tussen door kan je je gegevens ( savegames, audio files ) overzetten met ne systemlink naar ne andere xbox?

EternalSilence

Legacy Member
mmm ik zou hem ook naar den repair service sturen ..


gisteren naar game mania geweest , zitten klagen da mijne thumbstick van mijne controller maar half ging, (ge krijgt daar normaal geen korting op hee) maar had hem nog maar 1 maand, dus heeft hij me, ne nieuwe gegoven :p (voor hetzelfde geld kon hij zeggen, trekt uwe plan of koopt ne nieuwe :))

btw: is da erg da er stof in uwe xbox zit, allee ja ik weet het nie of er echt stof inzit, maar bij ons thuis is het nogal "stoffig" vooral op de stereo keten, en is da normaal da k mijne xbox hoor werken en zoeken op de dvd van het spel, moet da nie stil gebeuren ??

cooly

Legacy Member
ik oor mijnen xbox toch ook soms keer bij een spel lawaai maken voor die dvd te lezen,
dus ik pijs da da wel normaal is ze,kdenk nie da u xbox slechter zal gaan omda er stof inzit ze,mss kun ge da stof er keer uitblazen als ge geen garantie meer hebt;)

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Has_Horoz zei:
wanneer ik men xbox wil aan doen komt er eerst een groen lichtje maar daarna begint het licht geel en rood te knipperen , wat is er aan de hand , het werkte wel een paar uur geleden ??? :doh:
Hoe kan ik het probleem oplossen ????? :help: :confused:

Da heb ik ook gehad ma ik heb hem gewoon terug naar de winkel gedaan want ik had nog garantie en die hebben hem gemaakt.

EryciusPuteanus

Legacy Member
cornetto zei:
bij zo'n moment zou ge voor minder zo'n gezicht trekken gelijk uwe avater :p :rofl:

sorry voor 't off-topic gaan, maar die kerel op zijn avatar trekt *altijd* zo'n gezicht

(da's namelijk Doobie in één van zijn betere momenten :p )

TouchofEvil

Legacy Member
kan het zijn dat er iemand tussen die paar uur iet mee uwen Xbox heeft gedaan?
der iet op laten vallen of zoietindienenaard?
broers of zussen (of ouders) op bezoek gehad?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan