Archief - xbox op pc scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marcquez

Legacy Member
Ik ga nu op kot, maar krijg van mijn pa geen tv mee.
Aangezien het veel te duur is om gewoon zelf 1 te kopen zou ik opteren voor nen adaptor om op mijn pc scherm te kunne spele.
Pakt ook minder plaats in :)

Is er iemand die hier al wat ervaring mee heeft en mij iets kan aanrade.
Zoiets kost toch al rap 50€ en wil nie dat da verloren geld is.
Tnx :applause:

EryciusPuteanus

Legacy Member
daar zijn hier toch al threads genoeg over? gebruik de search eens...

MeTa-

Legacy Member
ge gaat op kot en ge hebt nog zelf geen eigen tv? ik ben 17 en heb al een lang eind 2 tv's 2pc's ps2 en xbox, en allemaal zelf gekocht ja :p

EryciusPuteanus

Legacy Member
ge moet daar tijd voor maken he

ik heb normaal ook geen tijd om te gamen, maar ik maak daar tijd voor...

Ulukai5

Legacy Member
Ook ni iedereen MAG al die dingen kopen he. Ben 19 en heb toch wa spaarcentjes ma ik mag geen eigen TV kopen. :ironic:

fixer187

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Ook ni iedereen MAG al die dingen kopen he. Ben 19 en heb toch wa spaarcentjes ma ik mag geen eigen TV kopen. :ironic:

gewoon altijd gamen wanneer er iets op tv is dat ze willen zien. En dan onopvallende hints geven :D.

Voor dine op kopt , ne tv van 55 cm kost tegenwoordig echt niets meer

equa

Legacy Member
'k heb vorige week een 55cm Real Flat TV gekocht van Samsung (promotie in de carrefour) voor op mijn kot voor 199€
ben der zeer tevreden over.

moest ik u zijn, 'k zou toch een tv kopen voor uw console op aan te sluiten,
als ge zoekt geraakt ge der heel goedkoop aan, desnoods 2e hands

Ulukai5

Legacy Member
fixer187 zei:
gewoon altijd gamen wanneer er iets op tv is dat ze willen zien. En dan onopvallende hints geven :D.

Voor dine op kopt , ne tv van 55 cm kost tegenwoordig echt niets meer

Ik heb alles al geprobeerd, believe me... :sad:

Enkel bombrief ben ek nog aant overwegen, ma is mss iets te drastisch... ni? :unsure:

fixer187

Legacy Member
zolang de bom aleen maar...poef doet, is het misschien wel een tikkeltje te drastisch


misschien iets toevallig kapot maken aan de tv dat je nodig hebt om te gamen...*kuch scart*;)

...wel opletten de kans bestaat dat het wat kan backfire'n :p

Marcquez

Legacy Member
Kga eerst is een week of zo probere zonder -> kwil zien of dak me mijn budget rondkom / of dak kan spare zoda nen tv kopen wel zal gaan. :ironic:
Heb momenteel geld genoeg, ma kwil da daar nie allemaal aan opdoen. Is voor noodgevallen!

Dat doet er mij aan denke, hoeveel euro krijgde gulder mee per maand op kot?
Ik 250, ma kmoet er ook alles mee betale (kleren, boeken, 1 maal per dag, drank...). :(
Gewoon om te wete wa het gemiddelde is.

EternalSilence

Legacy Member
lol

ik heb een vakantiejob gedaan in den unilin bospan , zalig werk , elektricien :p

nu wa het probleem is: heb 790€ verdient in 14 dagen werken, ik mocht eerst 1/3 van mijn geld hebben en de rest op de bankrekening voor later :ironic: (wie zegt er da er "een later" komt) toen ze te horen kregen da 1/3 van mijn budget 260€ bedroeg hebben ze gezegd da ik maar 200€ mocht hebben, heb daarmee ne xbox gekocht, nu wil ik nie zeggen da het ne miskoop was, maar we hebben maar 1ne tv thuis, kweenie hoe dom als ge van plan zijt om eens te gamen, van 13uur tot 17uur mag ik maar gamen , als ik dan al eens geen werk te doen heb voor school (en geloof me ik heb veel werk voor school), dus ik wilde ook ne adapter aanschaffen voor mijn xbox op mijn pc scherm aan te sluiten. Nu zou ik ook eenw willen weten hoeveel da zo kost , waar ik da kan kopen en ofda mijn games da nie gaan "laggen" of mijn beeld da nie achterloopt op mijn geluid want die adapter moet toch alles vertalen van xbox naar pc scherm ... :help:

PS: ik krijg maar 2.5 € om de week van mijn ouders en ben al 17 jaar oud :doh:, maar die 2.5 € kan ik dan wel volledig spenderen aan het sparen voor een xbox of pc spel :p

Ulukai5

Legacy Member
wtf zo weinig zakgeld!!!?? ik krijg € 50 in de maand vanaf mijn 18de en ben nu 19 jaar. Daarvan spaar ik normaal € 20 per maand en de andere 30 doe ik op aan uitgaan en als ik echt is een heel goed spel of hard-to-find-CD wil kopen.

Ik studeer nog ook, en dus moet ik daar ook al is op kot gaan, is cinemake doen en soms nog wa extra drank kopen. Daarvoor krijg ik nog eens € 10 de week die los staat van mijn zakgeld.

Maar voor die adapter kan ik u ni helpen. Ben der ook wel over aant denken voor als ik geen eigen TV krijg ma ben nog aant zagen. Heb vooral schrik voor de kwaliteit van het beeld. En hebt ge dan meer kartelingen of net minder?

Kzou het eigenlijk eerst is willen zien voor ik het koop maar kzou ni echt weten waar. € 50 heb ik er wel gerust voor over.

Stond er trouwens ni ergens een review op TG?

Marcquez

Legacy Member
Doom Dragon zei:
PS: ik krijg maar 2.5 € om de week van mijn ouders en ben al 17 jaar oud :doh:, maar die 2.5 € kan ik dan wel volledig spenderen aan het sparen voor een xbox of pc spel :p

heh, u ouders doen mij pijsen aan de mijn, das ier ook zo :doh:
Krijg wel iets meer :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan