Archief - Xbox live! wilt registration code ni aanneme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katros

Legacy Member
Ik heb derstrax zo'n xbox pakket met burnout 3 gekocht en daar zaten 2 maanden xbox live gratis bij als trial, nu kom ik thuis, installeer ik de xbox, start deze op ga naar live menu en doe new account, ik kies heel opgewonden belgie, derna men nickname of oe da ook noemt en dan vraagt em zo'n confirmation code ofzoiet ik krab de zilvere laag van het papiertje dat bij men xbox zat deraf en ik typ deze mooi over ik duw oké en... Confirmation code is invalid :cry: ik nog is geprobeert met caps zonder caps de letters die nog maar een beetje op een cijfer leken geprobeert enzo dit dat zeker 10 keer en nog altijd nix :cry: :confused: weet iemand wa ik moet doen. En naar die domme customer service kan ik ni belle want daar kunde ni naar belle met ne gsm en wij hebbe geen thuistelefoon :'(

thx

Katros

Legacy Member
oe bedoelde, gewoon aangeslote aan tn, JA :) want hij heeft al nen update gedownload dus ...

gStar

Legacy Member
Katros zei:
Ik heb derstrax zo'n xbox pakket met burnout 3 gekocht en daar zaten 2 maanden xbox live gratis bij als trial, nu kom ik thuis, installeer ik de xbox, start deze op ga naar live menu en doe new account, ik kies heel opgewonden belgie, derna men nickname of oe da ook noemt en dan vraagt em zo'n confirmation code ofzoiet ik krab de zilvere laag van het papiertje dat bij men xbox zat deraf en ik typ deze mooi over ik duw oké en... Confirmation code is invalid :cry: ik nog is geprobeert met caps zonder caps de letters die nog maar een beetje op een cijfer leken geprobeert enzo dit dat zeker 10 keer en nog altijd nix :cry: :confused: weet iemand wa ik moet doen. En naar die domme customer service kan ik ni belle want daar kunde ni naar belle met ne gsm en wij hebbe geen thuistelefoon :'(

thx

Hebde Visa kaart ?

Check de datum eens tot wanneer de 2 maand geldig is , ...

capt_snow

Legacy Member
als de kaart niet meer geldig is zou ik het paket direct terugdragen naar de winkel.

Katros

Legacy Member
Ja mama haar visa kaart :p en ja de datum is nog tot in maart van 2005 dus :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan