phixiuZ
Legacy Member
Zit vanaf maandag op kot in Gent en het blijkt dat ze daar voor internet I4S aanbieden, Internet For Students, da's blijkbaar een provider die samenwerkt met Telenet.
Nu blijkt dat als je op internet wil je telkens opnieuw moet inloggen via je browser dus vraag ik me af hoe dit gaat werken met Xbox Live...
Iemand die ook op kot zit en I4S heeft en Xbox Live gebruikt of niet kan gebruiken omwille hiervan?
Heb zowel bedraad als draadloos, maar kan pas vanavond testen, ik hoop dat dat geen problemen geeft.
Nu blijkt dat als je op internet wil je telkens opnieuw moet inloggen via je browser dus vraag ik me af hoe dit gaat werken met Xbox Live...
Iemand die ook op kot zit en I4S heeft en Xbox Live gebruikt of niet kan gebruiken omwille hiervan?
Heb zowel bedraad als draadloos, maar kan pas vanavond testen, ik hoop dat dat geen problemen geeft.

. Mjah WoW is op de PC en dat lukt misschien door eerst in te loggen via uw browser en dan WoW op te starten? Maar is dat via wireless, of wired?
.
. Sebiet is gaan aankloppen anders