Archief - Xbox Live op kotnet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamus

Legacy Member
dj unc zei:
heb vroeger ook zo gedaan, en werkt,

MAAR
enigste ambetante is dat je steeds een account recovery dient te doen als je switcht van x360, en dit omdat uw hdd gekoppeld is aan uw console ID.
Mss dit ze dit intussen veranderd hebben bij MS, kspreek van 2 jaar terug.

Had zoal iets verwacht.

Maar ik dacht ook da die updates eventueel zouden irritant doen, maar zoveel te beter dan. En als dit het enige is, dan ist even moeilijk dan alle keren save files en profielen over te zetten.

Thanks.

Andreast

Legacy Member
Elandiro zei:
Ja zoals je zegt heb ik enkel een ethernet kabel en maar 1 ethernet poort. Ik heb nu een router (15 euro) gekocht en mijn xbox live werkt!! Bedankt iedereen :applause:

ik zit dus ook op kot in leuven en heb het zelfde probleem. zou ik mogen weten vanwaar jij je 15 euro router hebt gekocht?

Elandiro

Legacy Member
Tuurlijk, ben hem gewoon gaan halen in het computer winkeltje.

Vaartstraat 6
3000 Leuven

jiggyland

Legacy Member
Ik gebruik nu ook xbx live op kotbet, maar is het bij jullie niet dat dit datalimiet vreet? Een halfuurtje fifa12 vreet by mij +- 5%?

Elandiro

Legacy Member
Nee heb hier helemaal geen last van. Zit soms een uur lang online Brotherhood te spelen en dat kost me maar 1-2% dan.

Andreast

Legacy Member
Elandiro zei:
Tuurlijk, ben hem gewoon gaan halen in het computer winkeltje.

Vaartstraat 6
3000 Leuven

en welke heb je dan gekocht?
gewoon zo dat ik zeker ben dat ik niet de verkeerde koop.

Elandiro

Legacy Member
Andreast zei:
en welke heb je dan gekocht?
gewoon zo dat ik zeker ben dat ik niet de verkeerde koop.

Broadband Router, 4 ports, 10/100 MBPS. Gewoon vragen naar een bedrade router van Icidu. Deed ik en dan gaven ze mij deze. 15 euro en werkt zeer goed :D

Andreast

Legacy Member
Elandiro zei:
Broadband Router, 4 ports, 10/100 MBPS. Gewoon vragen naar een bedrade router van Icidu. Deed ik en dan gaven ze mij deze. 15 euro en werkt zeer goed :D

en hoe heb je deze dan aangesloten?

Elandiro

Legacy Member
Gewoon een ethernetkabel naar de router en dan vn de router één naar mijn laptop en één naar mijn xbox. Dan inloggen op laptop en dan werkt internet op je xbox normaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan