Archief - Xbox laten modden voor maar 40 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
Indien u een crewmember bent, gelieve weg te gaan!


Wilt u ook het maximum uit uw xbox console halen?

- gedownloade games spelen?
- games naar de HD kopieren (eventuele grotere hd laten plaatsen)
- DVD's spelen zonder die dvd kit
- DIVX (+ subs), MP3's en JPEG's afspelen... (eventueel vanop je pc)
- FTP'n naar je xbox vanaf je pc
- Emulators voor tal van consoles
- GRATIS online gaming!

PM MIJ!

Greetz...

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
Is het soms mogelijk om hier een sticky van te maken?

gStar

Legacy Member
Alfred-J-Kwak zei:
Is het soms mogelijk om hier een sticky van te maken?


:rofl: :rofl: :rofl:



Sorry , Zo grappig , MODCHIPS ZIJN NI TOEGELATEN OP DIT FORUM.

Request Ban + close

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
Tuurlijk, maar dat zijn dan kosten voor jouw rekening he

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
Jawel, sinds gisteren nieuwe wetgeving in belgie op modchips enzo... het is nu wel toegelaten... Ik denk dat games.telenet zijn regels nu ook gaat aanpassen.

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
tuurlijk softmod he... xbox openvijzen mag wel niet zene!

d.C.

Legacy Member
Alfred-J-Kwak zei:
Jawel, sinds gisteren nieuwe wetgeving in belgie op modchips enzo... het is nu wel toegelaten... Ik denk dat games.telenet zijn regels nu ook gaat aanpassen.

Ik dacht het niet ;)

En uwe openingszin is ook niet echt vriendelijk :naughty:

xbox

Legacy Member
Alfred-J-Kwak zei:
Jawel, sinds gisteren nieuwe wetgeving in belgie op modchips enzo... het is nu wel toegelaten... Ik denk dat games.telenet zijn regels nu ook gaat aanpassen.
Euhm lol, ik geloof niet dat games.telenet.be daarom moet aanpassen, het zijn nog steeds hun regels en die bepalen ze zelf. En zo gpoed is dat ook niet. Ik koop alles zelf, cd's, dvd's, games etc. Door mensen als u betaal dus eigenlijk meer... hmmm sympathieke vent ben jij.

-Philippe-

dupli

Legacy Member
ik heb een vraagje, mag softmodden dan wel, of is dit hetzelfde als een modchip?

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
Kweet het wel, maar ik zeg dat omdat hier soms ook crewmembers komen, en die mogen dat niet zien... snapt ge!

xbox

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
Niet waar.

Btw ALfred J Kwak

Reported. Verwacht u aan een ban
ja k, mar daar gaat die jongen denk ik niet om huilen, de aap heeft zijn publiciteit al wel gemaakt!

-philippe-

gStar

Legacy Member
Alfred-J-Kwak zei:
Kweet het wel, maar ik zeg dat omdat hier soms ook crewmembers komen, en die mogen dat niet zien... snapt ge!

wa gaat gij tegen de crew members doen ?

NIKS ,

Now go away with your illigaal gedoe

Alfred-J-Kwak

Legacy Member
Maar tis niet illigaal, snap dat nu toch eens

(en wees vriendelijk)

dupli

Legacy Member
ik wou het doen om gameboy spelletjes te emulaten, ik wou al zolang Zelda: Links Awakening nog eens terugspelen, gameboy scherm is te klein naar mijn zin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan