Archief - xbox controller drukgevoelig?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer 01

Legacy Member
is de xbox controller eigenlijk druk gevoelig zoals die van ps2 zodat ge langzaam kunt optrekken <--> hard kunt optrekken, zachtjes remmen <--> alles kunt dichtgooien, zachtjes springen <--> hoog kunt springen, wandelen <--> lopen.... enz.....enz....?

Lemme

Legacy Member
Gamer 01 zei:
is de xbox controller eigenlijk druk gevoelig zoals die van ps2 zodat ge langzaam kunt optrekken <--> hard kunt optrekken, zachtjes remmen <--> alles kunt dichtgooien, zachtjes springen <--> hoog kunt springen, wandelen <--> lopen.... enz.....enz....?

Kort en bondig: JA!

tov

Legacy Member
de 2 triggers hebben elk 250 standen als ik me niet vergis.

de analoge sticks spreken voor zich....

de 4 knoppen (geel, blauw, groen, rood) hebben elk ook een vijftigtal standen. Ik denk wel nie dat er veel spellekes zijn die die gebruiken

Patman

Legacy Member
de 4 knoppe 50 standen ?

lol
is da nie gewoon indrukken

al dan nie lang/kort inhouden

Cyberninja

Legacy Member
DOA Xtreme Beach Volleyball maakt enorm gebruik van de analoge gamebuttons

J!nX

Legacy Member
Patman zei:
de 4 knoppe 50 standen ?

lol
is da nie gewoon indrukken

al dan nie lang/kort inhouden
nope, as ge bij dtm aan de start sta kunde da goe zien op da balkske da uw throttle aangeeft, ligt aan de druk die ge op knoppen zet, nie aan de tijd da ge m indrukt

RipTor

Legacy Member
xbox knoppen hebben idd meer standen dan ps2 zijn... Vooral de triggers.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Bij PGR2 merkt ge da ook heel fel. Als ge ne auto hebt met ne turbo in, moet ge es naar die boost gauge kijken :)

MeTa-

Legacy Member
Cyberninja zei:
DOA Xtreme Beach Volleyball maakt enorm gebruik van de analoge gamebuttons
vooral bij da tof minigame dat ge over da zwembad moet springen oip die dingskes die daar in liggen :love:

capt_snow

Legacy Member
MeTa- zei:
vooral bij da tof minigame dat ge over da zwembad moet springen oip die dingskes die daar in liggen :love:

idd :love:

maar als ge ff te hard duwt springt ge dan te ver en te zacht ,dan spring je te weinig :(

Xiron

Legacy Member
amai ... den b x y en a zovéél standen?
Ik ... ik weet ni wa zegge

bhytre

Legacy Member
ik kan bevestiggen dat de xbox controller wel vrij drukgevoelig is :D
Ik denk dat ik al 19 jaar games moet spelen en zoveel controllers heb laten vallen en gesmeten enzovoort maar ze zijn altijd blijven werken.Wat nu,een week geleden ga ik men kamer binnen en trap ik per ongeluk op mijn xbox controller maar besef het niet echt dat er is mis is gegaan omdat ik gewoon effe iets kwam halen zonder de lichten aan te doen(ja dom i know :p )
Wil ik terug spelen met ninja gaiden heeft ineens die analoge stick een eigen wil en gaat het vanzelf alle richtingen uit,druk naar beneden gaat het ineens terug naar boven enz. heb terug 40 euro kunnen dokken voor een controller>>>conclusie van mijn crapy story :p ,de xbox controller heeft een zeer goede drukgevoeligheid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan