Archief - Xbox 360 gehacked

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grifter

Legacy Member
JA man, ik ben blijkbaar gehackt. Deze middag nog zonder probleem online, en nu wil het plots niet meer. Komt erop dat mijn xbox live membership information niet valid is. Blijklbaar was mijn hotmail ook gehacked. Want kon niet inloggen om via het web online te gaan! Heb pasword gereset en zie nu dat al mijn punten weg zijn. Allemaal opgekocht aan een PREMIUM JUMBO GOUD en nog iets. Voor FIFA 12, een spel dat ik niet eens heb. Heb dt eens vlug opgezocht en kwam direct neer bij mensen die gehacked zijn, help wat moet ik doen!!!!

mods, aub, ik weet niet waar deze hoort!

Veruca

Legacy Member
Da's precies wel schering en inslag met die Fifa he. Nog gehoord dat er mensen gehacked zijn geweest en dan achteraf ontdekken dat bijna heel hun saldo aan punten aan da spel gegeven zijn.

grifter

Legacy Member
Veruca zei:
Da's precies wel schering en inslag met die Fifa he. Nog gehoord dat er mensen gehacked zijn geweest en dan achteraf ontdekken dat bijna heel hun saldo aan punten aan da spel gegeven zijn.

fuck man, echt niet gedacht dat me dit zou kunenn overkomen, en ik kan dus gewoon niet meer inloggen he op mijne xbox zelf!
Your Xbox LIVE membership information isn't valid. Please use a profile that contains a valid membership or download your profile from Xbox LIVE.

RaZoR be

Legacy Member
wacht tot morgen...

OPENINGSTIJDEN

Er is telefonische assistentie beschikbaar. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik van de mobiele telefoon.
maandag - vrijdag: 08:00-21:00
zaterdag: 08:00-19:00
zondag: 09:00-17:00
TELEFOONNUMMERS

+32 27106180 of 0800 7 9790

grifter

Legacy Member
0800 nummer, goed ;)
Wel klote dat je dus nu niets kunt doen he. Heeft een lul mijn punten zitten opkopen in een FIFA spel....

Jessed

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums

There you go. Is dus net (opnieuw) opgelost. Je kan er van uitgaan dat je account max een maand wordt geblokkeerd.

In principe heb je niets te vrezen, microsoft brengt het wel in orde aangezien het een bekend probleem is.

Sick`

Legacy Member
Lijkt me toch wel heel straf dat je 'zomaar' hacked bent. Misschien speel je inderdaad een spel dat een serieuze bug heeft, iemand u willekeurig heeft uitgekozen, om dan geld op te smossen aan domme content voor een spel je niet eens hebt. Dan stel ik me de vraag waarom dat spel nog niet gepatched is. Verder stel ik me dan de vraag hoe willekeurig je dan wel niet als slachtaffer bent .. liggen spammen met 1vs1 - join now - blabla - messages? mensen liggen uitdagen? zelf op zulke hoogst irritanten verzoeken ingegaan? dat in combinatie met een uitermate domme 'secret question' op hotmail, eenvoudig password, ...? Ik bedoel zeker niet dat ke dom bent, maar die dingen zie je nu eenmaal over het hoofd (en meestal ook maar eenmalig), maar in de meeste gevallen heeft het slachtoffer het onbewust zelf gezocht.

grifter

Legacy Member
awel dat is het hem net. Ik heb al zeven jaar xbox live (al langer, maar was een ander account) en heb dit nog nooit gehad. Mijn hotmail gebruik ik zelfs bijna niet. Alleen als ik online inloge (enkel bij mij thuis) op de xbox site.
En op zulke spam en dergelijke ga ik zeker niet in. En iemand uitdagen of gelijk wat evenmin. Ik vind dit bijzonder straf, ik zeg het. Niet gedacht dat mij dit kon overkomen, bit shocked really.

Sick`

Legacy Member
Als je al 7j xbox live hebt en hotmail gebruikt denk ik eigenlijk het eerst aan je 'secret question' dat je voor hotmail moet opgeven, dit is zowat de gemakkelijkste weg om alles van je hotmail tot en met je xbox live account over te nemen. Ik weet ook dat ik er mee moet uitkijken, en toch betrap ik me dat ik X jaar geleden daar niet altijd en overal bij stilgestaan heb.

grifter

Legacy Member
IS het trouwens mogelijk om mijn hotmail om te zetten naar mijn gmail? Voor mijn account, ga wel wachten na dit hier. Maar zou dat wel willen doen.

Weet er ook iemand hoe je een credit card verwijderd? Want dta wil dus niet gaan he. Is al twee keer voor een jaar verlengd tegen mijn wil (ahja, 60 euro ipv van soms 35). Ook al dit ik automatische verlenging uit. Dus die CC moet er echt uit!

grifter

Legacy Member
Sick` zei:
Als je al 7j xbox live hebt en hotmail gebruikt denk ik eigenlijk het eerst aan je 'secret question' dat je voor hotmail moet opgeven, dit is zowat de gemakkelijkste weg om alles van je hotmail tot en met je xbox live account over te nemen. Ik weet ook dat ik er mee moet uitkijken, en toch betrap ik me dat ik X jaar geleden daar niet altijd en overal bij stilgestaan heb.

Wel, ik heb die daarnet ook veranderd, maar die was toch niet makkelijk. Wie was mijn favo leraar, denk niet dat velen dat weten :p. MAar goed, is een andere nu....
Klote is wel dat er nog een oud gsm nummer instaat, en om dat te veranderen sturen ze een sms naar dat nummer dat niet meer bestaat!

Depresjon

Legacy Member
grifter zei:
Wel, ik heb die daarnet ook veranderd, maar die was toch niet makkelijk. Wie was mijn favo leraar, denk niet dat velen dat weten :p. MAar goed, is een andere nu....
Klote is wel dat er nog een oud gsm nummer instaat, en om dat te veranderen sturen ze een sms naar dat nummer dat niet meer bestaat!

Gewoon doorgeven bij xbox.mss veranderen die da wel.ben ook gehackt geweest door een fifa 12 speler tijd geleden.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

grifter

Legacy Member
gebeld, een half uur aan een dure lijn naar Ierland (waar is de tijd dat ze in duitsland zaten) mijn account voor een maand gesloten... Allee, plezant is anders. Wel vriendelijke kerel aan de lijn.

Tits

Legacy Member
Ook aan de hand gehad en bij mij heeft het uiteindelijk geen maand geduurd, hopelijk bij jou ook niet.

Wat ik wel raar vond, ik kreeg eerst veel minder punten terug, toen opeens meer. Ik weet totaal niet meer hoeveel ik er precies had. Hoop dat ik ze nu allemaal terug heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan