KillingRaptor
Legacy Member
Aangezien het retrogedeelte van 9lives volgens mij toch wel een aardig hechte groep aan het worden is lijkt het me leuk om de mensen met een Xbox 360 of PlayStation 3 nog meer met elkaar te laten betrekken. Bij deze kan je dus hier je gamertag van Xbox 360 of je PlayStation Network ID (denk toch dat het zo heet) opgeven om elkaar toe te voegen aan onze friend lists!
Ik zal alvast al even mijn Xbox 360 gamertag geven: KillingRaptor66
Ik zal alvast al even mijn Xbox 360 gamertag geven: KillingRaptor66


