Archief - X-Plane 10 Demo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eagle-Eye

Legacy Member
Hello,

Vandaag is de demo vrijgegeven van de nieuwe X-Plane 10. Zelf nog niet getest, maar de screenshots zien er goed uit. Volgens geruchten zou de demo wel beperkt zijn in tijd (10 minuten) en vlieggebied (Seattle-region).

Hieronder vind je links naar de installers. Deze zullen dan de demo zelf downloaden, die zo'n 3Gb nodig heeft op je harde schijf als je Windows gebruikt. Mac of Linux kan ik niet testen, maar veronderstel geen al te groot verschil.


Windows Demo (2,47 MB):
http://dev.x-plane.com/update/installers10/X-Plane10DemoInstallerWindows.zip

Mac Demo (5,46 MB):
http://dev.x-plane.com/update/installers10/X-Plane10DemoInstallerMac.zip

Linux Demo (3,01 MB):
http://dev.x-plane.com/update/installers10/X-Plane10DemoInstallerLinux.zip

Demo official Torrent download:
X-Plane 10 Alternative Downloads - X-Plane.com



Uiteindelijk kun je hier nog de change-list vinden tov vroegere X-plane releases.

Mocht de demo je kunnen overtuigen, kun je hier de volledige simulator bestellen. De commerciële versie (X-plane 10 Global) kost $79,99 en zal vanaf 7 december 2011 beschikbaar zijn. De professionele versie (X-plane 10 Professional), voor zij die hun eigen vliegschool hebben, kost $750 en is nu al beschikbaar.


Enjoy the flight. :)

jads

Legacy Member
De screenshots zien er inderdaad heel mooi uit. Toch maar kopen in afwachting van Microsoft Flight ? ;)
Wel een groot prijsverschil t.o.v de vroegere X-Plane 9 versie, kostprijs zo'n 30 € en nu voor deze nieuwe X-Plane 10 zo'n 70 € (voorlopig toch).

jads

Legacy Member
Vermits de verwachtingen van Microsoft Flight niet bijzonder hoog zijn heb ik besloten om mij toch X-Plane 10 aan te schaffen. Mijn grootste bezwaar was de prijs, maar na veel zoekwerk heb ik hem voor 47,95€ kunnen kopen. Nog even wachten want het spel zou daar pas op 17/02 geleverd worden.

epsilon

Legacy Member
Ik moet dringend eens een nieuwe pc aanschaffen, mijne trekt het nemeer

Eagle-Eye

Legacy Member
Epsilon, jouw PC draait toch die andere flight sim, Real-Life of zo?

epsilon

Legacy Member
Ja, maar op pc kan ik dingen doen die ik int echt nie moe probere :p

epsilon

Legacy Member
Ja, maar een spaceshuttle achtige approach moet ik nie probere met een echte 737

Eagle-Eye

Legacy Member
Hangt van het eindresultaat af. Als ge zo'n approach tot een goed einde brengt, krijgt ge medailles, opslag, ... Of als die dingen niet beschikbaar zijn, een schouderklopje. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan