Airliner95
Legacy Member
hallo, op de demo van x-plane 10 heb ik redelijk veel lag, zelfs op de laagste graphics
mijn pc specs zijn nochtans voldoende om de game goed te kunnen spelen
intel core i7 (3.4ghz)
8gb ram
nvidea gtx 530
2terra
of ligt het aan de game zelf (demo), werkt het nu wel al fps friendly?
alvast bedankt
mijn pc specs zijn nochtans voldoende om de game goed te kunnen spelen
intel core i7 (3.4ghz)
8gb ram
nvidea gtx 530
2terra
of ligt het aan de game zelf (demo), werkt het nu wel al fps friendly?
alvast bedankt