Seraph
Legacy Member
L@TrO zei:al 7 uur , amai , de tamzakken
ik zit ier om de 5 botten de site te refreshen ( telens met hoop en dan ....ad: )
Bwa als ge u dan toch wilt bezig houden, zit ge beter op de ftp van ea te refreshen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L@TrO zei:al 7 uur , amai , de tamzakken
ik zit ier om de 5 botten de site te refreshen ( telens met hoop en dan ....ad: )

L@TrO zei:ahja
( 8à9 uur dezen avond ? vowa da ? )
tzal wss mo rond 8-9u zijn, den patch was ook zo laat ongeveer. miss ne 2de serverke van tn vo die ww2 mod ofzo.The Crazy Noob zei:pfff, 't is al kwart na vier en nog altijd gene patch...
gaat da wel? want da is toch ne volledig verschillende mod?Tsjernobyl zei:Als ge het nu mee in de mapcycle zet , dan is dat toch een goede variatie. (al heb ik dan het gevoel dat er enkel op bf42 maps gaat gevote worden.)

bedoelde dit: http://boards.ea.com/[email protected]@.2ce2108d ?L@TrO zei:ja , erg he ( naar het schijnt is et echt wel leuk )
er was precies al iemand die et at of het officiele forum en die vondt wake echt super :applause:



Slim_Shady zei:ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/battlefield_vietnam_ww2_mod.exe
JAWEL mensen
snellere mirrors zullen wel volgen zoals gewoonlijk![]()

Slim_Shady zei:ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/battlefield_vietnam_ww2_mod.exe
JAWEL mensen
snellere mirrors zullen wel volgen zoals gewoonlijk![]()

peristaltiek zei:vind link hier ook niet :/ hoe groot is die file precies?