Archief - worldpass FFXI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

4c1d r4v3n

Legacy Member
hey anima , ik koop het spel woensdag , hou nog 1 over voor mij he !.!

ik neem aan dat ge weet wie ik ben :crazy:

chellesan

Legacy Member
ik ben vanplan om het spel morgen te kopen en vraag me af of da zo belangrijk is die worldpass, ge kunt toch u server kiezen :unsure: of word je gewoon op een willkeurige server gesmeten als je u account maakt?

themuslim

Legacy Member
ja, maar ge kunt elke keer opnieuw proberen, en dan dus per toeval op ragnarok vallen, allé das wat ik er van weet...

Anima

Legacy Member
kan is zeer klein dat je op ragnarok beland hoor ^^

ma heb woensdag nieuwe world pas speciaal voor acid dus kan er nog 4 geven aan andere mensen ^^

ReLiX)OiA)

Legacy Member
kzou ook een wp kunnen kopen maar ze zijn te duur om daar men gil aant te verspillen :o

capt_snow

Legacy Member
net achter FF XI geweest :woohoo:

nu ga ik beginnen installen ,zal wel zien hoe het met die world passes zit:p

Anima

Legacy Member
lol RElix da kost toch ma 2.5 k gil ?
das toch nie veel ? ik heb meer dan da ze op zak ^^

ReLiX)OiA)

Legacy Member
da geld kunde wel spenderen aan iets anders

nen linkshell kopen, da kost veel oO

ReLiX)OiA)

Legacy Member
kheb juist voor den eerste keer proberen the goldsmithen en het lukte \o/
en men fishing rod is gebroken ffs ;_;

capt_snow

Legacy Member
heb nu een world pass maar waar moet ge die invoeren? :help:

(character name menu wordt gezegd maar daar kan ik geen nummers invoeren).

Nosada

Legacy Member
Ge moet uw char name ingeven (zelf of via namingway), dan de naam van de server waar ge een worldpass voor gekregen hebt (let op de hoofdletter) en DAN pas gaat er een vakske bijkomen waar ge uwe worldpass kunt in ingeven ...
Alleh, zo was da bij mij toch ... maanden geleden ...

capt_snow

Legacy Member
Nosada zei:
Ge moet uw char name ingeven (zelf of via namingway), dan de naam van de server waar ge een worldpass voor gekregen hebt (let op de hoofdletter) en DAN pas gaat er een vakske bijkomen waar ge uwe worldpass kunt in ingeven ...
Alleh, zo was da bij mij toch ... maanden geleden ...
ok maar na uw character name kunt ge geen spaties en hoofdletters meer gebruiken.
het gaat altijd zo (char. name) .......ragnarok (zonder spatie of hoofdletter want da ga nie).
kgraak er niemeer aan uit :p ,kwou al beginnen zonder WP.

EDIT* nwm kdenk dat ik mijn verkeerde bril ophad:p (hoe kan ik nu zoiets simpel nie zien :p)

chellesan

Legacy Member
kan iemand nog een worldpass missen plz :) voor naar de ragnarok server te kunnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan