Walden
Legacy Member
Beste 9-livers,
Ik heb zonet een CD key gewonnen voor de Normal Edition van BF3 via een wedstrijd van Foorism/Iron Pulse Gaming. Ik had echter eerder al de limited edition gekocht op Origin.
Ik heb dan besloten deze gratis weg te geven hier.
Het enige dat jullie moeten doen is hier iets posten waarna ik een Excel-document zal aanmaken met alle namen van degene die hier gepost hebben.
Nadien zal ik via random.org de winnaar op geheel willekeurige wijze eruit pikken.
Wedstrijd loopt tot zondag om 20.00
Om dubbele accounts te vermijden, zal enkel rekening gehouden worden met posts van members met meer dan 100 berichten op hun actief.
Veel succes!
Ik heb zonet een CD key gewonnen voor de Normal Edition van BF3 via een wedstrijd van Foorism/Iron Pulse Gaming. Ik had echter eerder al de limited edition gekocht op Origin.
Ik heb dan besloten deze gratis weg te geven hier.
Het enige dat jullie moeten doen is hier iets posten waarna ik een Excel-document zal aanmaken met alle namen van degene die hier gepost hebben.
Nadien zal ik via random.org de winnaar op geheel willekeurige wijze eruit pikken.
Wedstrijd loopt tot zondag om 20.00
Om dubbele accounts te vermijden, zal enkel rekening gehouden worden met posts van members met meer dan 100 berichten op hun actief.
Veel succes!


