Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit noemde ik al niet speculeren meer maar een nextgen console al de grond in boren vooraleer deze uit is.
Er mag zeker intresse zijn, dat moedig ik heel erg aan maar zoals ik al zei, op den duur was 't al de console afbreken.
Je kan speculeren zoveel je wil maar zie nu wat je zelf zegt over die videokaart, het is helemaal normaal dat zo'n videokaarten in consoles gestoken worden.
Dr_Pill zei:Nu, is er nog iets bij me opgekomen.
De 3DS is een beetje aan het kwakkelen, en het is de bedoeling van die grote touch-screen controller van de WII U dat je verder kan spelen, na het afzetten van de console...
Is dat dan niet een doorn in het oog van de 3DS?
souldoubt zei:De 3DS aan het kwakkelen, wat bedoel je? De 3DS is duidelijk aan een opmars bezig. Er zijn in dezelfde periode meer 3DSsen verkocht als DSsen in de tijd... de DS deed het in begin ook niet zo schitterend.
Met de Wii U controller kan je alleen maar spelen binnen bereik van je Wii U, dus niet buitenshuis, en ook enkel Wii U games. De 3DS zal nog wel voldoende goeie titels krijgen hoop ik, dus ik zie geen probleem eigenlijk.

Kben wel benieuwd ze! Hopelijk toch nog iets betere hardware, dan maakt het me echt niet uit of een console van Nintendo voor een keer duurder dan anders is. Ik zal het sowieso kopen!SHIGSY zei:Dat belooft al voor volgend jaar:
Wii U Getting Re-Unveiled At E3 - News - www.GameInformer.com

iTrader9 zei:specs liggen al lang vast intern.
ibm powerpc cpu quadcore aan 3.5 GHz 8 threads.
zelfde architectuur als x360 maar dan sneller.
logische keuze, gemakkelijke ports en uiteindelijk is die cpu meer dan snel genoeg.
ram geheugen was 1 GB, maar het is niet duidelijk of het nu ging om een unified architecture zoals op de x360 of ze daar daadwerkelijk 1 GB Ram/videoram mee bedoelden.
Meest logische gok is dat ze een unified memory architecture bedoelen van 1 GB, waar de x360 er een heeft van 512.
En de grafische shit ging ook een pak sneller zijn en net snel genoeg zijn om native 1080p aan te kunnen.
Wat uiteindelijk op pc ook gaat met een 4870.
Voor 1x in hun leven maakt Nintendo hardware wise nog eens een logische keuze.
Voor korte tijd zullen ze de beste graphics op console hebben.
Alle x360 spellen kunnen poepsimpel geport worden.
En later als ze dan voorbijgestreefd worden door de x720 kunnen ze zich terug concentreren op hun gadgets, gimmicks, extra's en nintendo games.
The Phazonhunter zei:Geloof je toch zelf niet. Dan gaat de Wii U zeshonderd kosten ofzo. Het zou wel een quad kunnen worden met een soort technologie waardoor je 8 threads krijgt. Die IBM ibm powerpc cpu en de wiki geeft dan inderdaad enkele superprocessoren aan, maar die van de Wii U zal wel een afgeleide worden die betaalbaar wordt.
iTrader9 zei:Ze gaan weer 5 jaar oude technologie steken qua cpu in hun console. Daar komt het op neer. Een oude quadcore met 8 threads.
Wat is daar nu onbetaalbaar aan? hun hardware zal nog geen 200 € kosten in productie.
De huidige cpu in de x360 is een IBM power PC triplecore met 6 threads, dus in feite gaan ze in de wii U technologie van wederom 5 jaar oud steken.

iTrader9 zei:specs liggen al lang vast intern.