jento
Legacy Member
Ik heb een probleem met mijn wii,
gisteren avond werkte alles nog prima. Toen ik een spel op de wii aan het spelen was, viel het plots uit en was er zwart beeld met daarop in het wit geschreven dat ik op de reject toets moest drukken en daarna het spelletje eruit moest halen, dat heb ik gedaan en terug in de wii gestoken maar nu kan hij het spel niet meer lezen, ook andere spellen werken niet. er komt een vraagteken te staan met kan de disc niet lezen.
Weten jullie raad en/of kan er nog iets aangedaan worden of is mijn wii nu stuk?
Met vriendelijke groet
Jento,
gisteren avond werkte alles nog prima. Toen ik een spel op de wii aan het spelen was, viel het plots uit en was er zwart beeld met daarop in het wit geschreven dat ik op de reject toets moest drukken en daarna het spelletje eruit moest halen, dat heb ik gedaan en terug in de wii gestoken maar nu kan hij het spel niet meer lezen, ook andere spellen werken niet. er komt een vraagteken te staan met kan de disc niet lezen.
Weten jullie raad en/of kan er nog iets aangedaan worden of is mijn wii nu stuk?
Met vriendelijke groet
Jento,