Archief - wii probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daanvdv

Legacy Member
hye ik heb een groot probleem dat ik al een paar keer heb voorgehad
namelijk als ik lang cod speel blijft hij haperen en moet ik de kabel van de stroom uittrekken anders gaat het niet bij andere spellen kan ik dan gewoon voortspelen maar bij mw3 komt er dat er een probleem is geweest bij het opslaan waardoor ik alleen nog een nieuw profiel kan aanmaken of verdergaan zonder opslaan maar dan kan ik niet meer op de multiplayer of spec ops dus ben ik nu weeral al mijn vooruitgang kwijt of is er nog iets wat ik eraan kan doen ??:confused::confused::(:(:help::doh:
help me aub zo snel mogelijk

TheAces102

Legacy Member
euh ik denk dat het nog aan mw3 zelf ligt, ik ben ook gereset.
wss kunne ze het allemaal nog niet snel opslaan waardoor bij het afsluiten van mw3 op een niet correcte wijze, gegevens verloren gaan.

afsluiten op niet correcte wijze:
-voeding console valt weg (uittrekken, automaat dat afspringt,..)
-netwerk dat uitvalt
-zelf niet correct afsluiten (op xbox is dit zo als je mw3 via dashboard afzet of de volledige xbox tijdens een match)

er kunnen er nog zijn weet niet de welke..

oplossingen: unknown.. sorry
-

Mrspeed

Legacy Member
Ik heb het zelfde probleem met mijn Xbox als ik Multiplayer kies.
Ik kom uiteindelijk wel in de game maar met een super lag..

Als ik Special Ops Online speel heb ik hier geen last van.

Mrspeed

Legacy Member
Search Search FIND!!

*Kheb gelezen als je theater mode afzet bij options je geen problemen meer krijgt van lag enzo..
Want deze staat constant aan en kan voor LAG zorgen*

epic-foley

Legacy Member
Mrspeed zei:
Search Search FIND!!

*Kheb gelezen als je theater mode afzet bij options je geen problemen meer krijgt van lag enzo..
Want deze staat constant aan en kan voor LAG zorgen*

Heb ook gelezen dat hiervoor een patch zal komen :)

TheAces102

Legacy Member
Mrspeed zei:
Search Search FIND!!

*Kheb gelezen als je theater mode afzet bij options je geen problemen meer krijgt van lag enzo..
Want deze staat constant aan en kan voor LAG zorgen*

en hoe zet je die dan af? :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan