oberon_sedai
Legacy Member
Hannibal Smith zei:Ik was de secret weapons aan het spelen, en had besloten om als sniper bij een vijandelijk kamp te gaan zitten, nu zit ik daar achter een kist en er komt een tank van mijn team binnen gereden, ik kijk eens om te kijken of er al nieuwe slachtoffers waren. Duz ik kom vanachter mijn kist en die eikel met z'n tank schiet gewoon op mij, halfgewond verschuil ik mij weer achter m'n kist en zeg tegen de man met de tank dat hij net op een allied soldier had geschoten, hij zegt sorry duz ik loop weer van achter m'n kist, schiet die eikel toch wel weer op mij zeker, en natuurlijk een teamkill.![]()
En dan zegt die idioot dat ik een newb ben omdat ik in zijn vuurlijn loopad:
Dat werd daar duz een hele discussie omdat ik had gewaarschuwt dat hij niet op mij mocht schieten, en na een tijdje word ik gewoon gekickten ik had dan nog eens niets gedaan, da's zo oneerlijk
ad:
omg. een TK ? de stouterik. allez joeng, nen tk, echt ? gvd, de wereld is naar de klote.

ad:
en ik had dan nog eens niets gedaan, da's zo oneerlijk
er zijn dingen die je moet leren aanvaarden op bepaalde vlakken .


. Ja, tk'ers zijn lame, en ook degene die zeggen dat ge zogezegd in hun line of fire liep nog meer, maar dit is een algemeen geweten feit denk ik
.