Archief - WHAT THE FUCK? dit is de druppel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Al mijn chars zijn gedelete op men Poochie_hc account...

kga mail sturen naar blizzard, maar zal wel niet helpen, maar als ik ze niet terugkrijg stop ik er jammergenoeg mee

king_wlv

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Al mijn chars zijn gedelete op men Poochie_hc account...

kga mail sturen naar blizzard, maar zal wel niet helpen, maar als ik ze niet terugkrijg stop ik er jammergenoeg mee
kende iemand uw pass ofzo? Anders zie ik nie in hoe da kan gebeuren :unsure:

psyko-monchske

Legacy Member
damn m8:( echt bad luck:(

als je wilt mag je mijn java equip hebben, ik mf dan wel met pala, mja, tis ni uber, ma je kan opnieuw beginnen

Chickenlal

Legacy Member
kheb nog men mules waark opnieuw mee zou kunne beginnen...

Maar waarom zouk? en kben al men high runes kwijt ffs!

kevinstaut

Legacy Member
:/
hoe de fook :/
das wel best sucky
alsk nu hc stuff had, mochtet emme, echt :/

Draego

Legacy Member
Damn dude, das zow klote eh :( Wrm krijgde gij al het bad luck :cry: Moest je toch nog spele dude, alsk iet kan doen, zegget het me, en ik doe het (of toch 110% inzette :p) Khoop daj ze terugkrijgt m8... I really do

Starrk

Legacy Member
hoe kan da nu gebeuren? zend ne mailke naar support en vraag of er iets aan gedaan kan worden. Kheb ier nog nooit ven gehoord zonder dat iemand je pass weet.

( bestaat account hacking eiglyk nog? )

El Di@bLo

Legacy Member
king_wlv zei:
kende iemand uw pass ofzo? Anders zie ik nie in hoe da kan gebeuren :unsure:
Mss was ie op ne nacht zo zat dat ij ze allemaal gedelete heeft, en er niks meer van herrinert? :unsure: j/k
echt wel klote voor u

XRH_RealWarrior

Legacy Member
hebde al geprobeerd van nen tweede keer te connecte? (kan zijn dage lag hebt en dus ni drect chars te zien krijgt, heb da ook soms :x )

en anders, damn :sad:

Shalie

Legacy Member
Das wel stoem, ma vergeet nie, het blijft nog altijd een spel e, kzou der uw nachtrust nie voor laten.

Chickenlal

Legacy Member
Shalie zei:
Das wel stoem, ma vergeet nie, het blijft nog altijd een spel e, kzou der uw nachtrust nie voor laten.


neeneen, diablo is niet zomaar een spel voor mij! echt niet!
Alsk ooit te weten kom wie het was en ik kan die vinden zalt zen beste dag ni zijn, en da meenek, en nu komde gulle af met 'voor een paar bits en bytes :ironic: ', maar voor mij is diablo veel meer dan dat!

Niemand wist men pass
Ik heb natuurlijk al gereconnect, da wast eersta dak deed :D
heb ook mail gestuurd naar support, maar hoop er niet echt op, nog altijd geen mail teruggekregen...

khad zonet even hoop, kdacht dak mss gewoon op verkeerde realm zat, maar die hoop is zonet weggevallen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan