Archief - Welke server voor horde

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thomasmb

Legacy Member
Hey,
Sinds dag 1 was ik er bij op de server Burning Legion maar net na wotlk uitkwam stopten veel vrienden dus ben ik hen maar achterna gegaan :)

Nu is het terug beginnen kriebelen en ben ik terug gestart op Vashj (acount van vriend gekregen met 85pala , zelf altijd pala gespeeld van dag1).
Vashj is vrij "dood" , bijna geen spelers meer op horde side laat staan alliance. De trade chat is leeg en qua pugs is het ook stilletjes :)
Ik ben dus op zoek naar een actieve server zowel voor pve als pvp,waar je ook veel mensen ziet rondlopen,niet overgenomen is door Polen, etc. Wachttijden voor in te loggen maken niets uit voor mij.

Iemand een voorstel ? (eventueel een NL talige guild zou ook zalig zijn!)

Grtz

KBE

Legacy Member
Een server waar er enorm veel volk zit is ook niet aangenaam. Zoals stormscale die server is echt immens kwa spelers. Je kan met moeite de trade chat volgen. Het beste is eens zien naar server's die op high staan. Eens alt maken en kijken in og hoeveel volk er is op het uur dat je wil ? Nu van pvp moet je u geen zorgen maken aangezien de servers toch crossed zijn. Altijd pvp 24/24 7 op 7. Mijn server auchindoun staat overdag op high maar om 3u begint deze serieus leeg te lopen. 6 man hoogstens in og. En voor pve is het juist het zelfde. Met de dungeon finder hoef je ook geen zorgen te maken. Moet wel bij zeggen als dps zijn de wachtijden wel '' lang '' 15 minuten. Pvp is hoogsten 5 min en krijg je meestal AV als het enorm lang duurt. Nl guilds vinden is niet simpel , er is hier al een aan bod gekomen maar dacht alliance te zijn. Vanquish ofzo niet 100 % zeker. Ook als je wat gold wil maken op de ah zeker eens de prijzen bekijken van de laatste nieuwe snufjes. Dat je zeker toch wel iets van gold kan maken per dag. Succes alvast met je zoektocht naar nieuwe server. Welkom terug op WoW :p

Eld0

Legacy Member
Wij zaten op Nagrand alliance en vorige week gemoved naar Draenor Horde. Nagrand was ook redelijk dood, Draenor daarentegen veel meer volk. Ook meer Nederlandstaligen dan Nagrand want daar had ik de indruk dat er alleen maar engelsen zaten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan