Archief - Welke nintendo console(s) heb jij?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El Di@bLo

Legacy Member
Welke nintendo consoles hebben jullie? (handhelds tellen ook mee)
Ik heb een nes, n64, cube, game boy, game boy color (tenzij die is verdwenen
:unsure: ) en nen game boy advance

Met nes en n64 heb ik mij het meest geamuseerd
vb: nes: duckshoot (met zo een geweerke is zalig :p )
alle mario spellen
n64: ocarina of time
majora's mask
mario 64
perfect dark
...

°Roelerhond°

Legacy Member
-Nes
-snes
-n64
-gc
-gameboy pocketx2
-zelda game and watch

da ist denkek

WarBlade

Legacy Member
- Nintendo Entertainment System
- Nintendo Entertainment System NTSC -> 500 games built in...
- Super Nintendo Entertainment System
- Game Boy
- Game Boy Advance -> Black
- Game Boy Advance SP -> Tribal Edition
- Zelda / Game and Watch
- Donkey Kong / Game and Watch
- Donkey Kong Jr. / Game and Watch
- Mario & Luigi / Game and Watch

b0rt

Legacy Member
-nes
-nog een nes
-nog eentje, hoewel deze ntsc is
-snes
-cube
-gb
-gbc
-gba
-game&watch
-nog een g&w
-nog een
-pokemon pikachu


denk da het da is opt moment

mattie

Legacy Member
gameboy (grijs)
gameboy color
nog een gameboy color
gamecube

zappy

Legacy Member
-SNES
-GBC-paars
-GBC-licht groen
-GBA-transparant blauw
-NGC-paars
-GBP

Ronny

Legacy Member
Ik heb euh ne Gamecube ? :unsure:
'k Heb vroeger nog een NES gehad maar die is helaas al enkele jaartjes de deur uit.
Ja en dan nog zonen oude grijze gameboy.

Spandi

Legacy Member
atm enkel NES en GC (en nen shitload aan Game&Watchkes)

wak in heel mijn leven geowned heb (meeste ligt nog bij men vader)

Nes
Snes
Gameboy
Gamecube

fixer187

Legacy Member
vroege een NES met +-30 games
SNES met ook +-30 games
N64 met een 20 tal games
2 GB's met 25 games

Nu niets meer behalve nog ne GB ( but don't ask me where :p )
Ik heb alleen spijt dat ik de snes samen met zelda, secret of mana en fzero heb verkocht :sad:

AcrOb4t

Legacy Member
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Advance SP
NES
SNES
Nintendo 64
Gamecube

Gamer 01

Legacy Member
gameboy advance sp
nintendo 64
game cube

vroeger nog ne gewone gameboy, maar die is al nen helen tijd stuk

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Game Boy (Classic)
Game Boy Pocket
Game Boy Color
Game Boy Advance
Gamecube

vroeger ook nog SNES

-(erbje)-

Legacy Member
-Snes
-Game cube
-GB
-GBC
- Nog een GBC
-GBA
- Nog een GBA
-GBA SP
-Nog een GBA SP

Allemaal andere kleurtjes.

duststorm

Legacy Member
NES
SNES
GB Basic
GB Pocket
GB Color
Nintendo 64
GB Advance
NGC

euhm da zalt wel zen :p

AcrOb4t

Legacy Member
o ja, heb ook nog een pocket pikachu, maar ik vindem nie meer :sad:, hoewel het frustrerend was om steeds mijn clicks te verliezen, wa'st toch zo'n leuk speeltje

Nighty

Legacy Member
-gamecube
-kleine (oude) wit-zwarte doorzichtbare gameboy, zo van die kleine
modeellekes (plat)
-game&watch
-Gba Advance(2) paars en nog enen onzichtbaar
-nen dikken gameboy worda 4pillen inkunnen

Tiger

Legacy Member
Gameboy
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Color
Gameboy Advance
Gameboy Advance
Gameboy Advance
Gameboy Advance SP
Super Nintendo
Super Nintendo
Nintendo 64
Gamecube (PAL)
Gamecube (JP NTSC)

Dat zal het zoal zijn denk ik...
Wij hebben inderdaad geen NES ^-^, maar zo hard boeit me da nu ook weer niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan