Archief - Welke Diablo3 class ga jij eerst spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke Diablo3 class ga jij eerst spelen


  • Totaal aantal stemmers
    245
  • Opiniepeiling gesloten.

kaneda

Legacy Member
Met de announce van de release date van Diablo 3 (15 mei) een kleine enquete :
Welke class ga jij eerst spelen?

ps Zeg gerust waarom je die class kiest, beta ervaring of zien


Voor mij was het simpel al vanaf dat ik de eerste pic van de Demon Hunter zag wist ik dat dat men main zou worden, en beta heeft dit alleen maar bevestigd

kaneda

Legacy Member
hmm nie terug gevonden, had die vroeger gemaakt van Swtor, en een thread van de battletags,
Maar geen enquete terug gevonden.
Als em al bestaat zal ik het wel verwijderen

ps Demon hunter all the way :P

Mr. Pro

Legacy Member
Monk !

(om alles in frut te kloppen natuurlijk(en omdat barbarian te voor de hand liggend is))

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

jens_vc

Legacy Member
kga ook voor de demon hunter gaan :) sprak mij het meeste aan door te beta beelden te zien

Pestilence_007

Legacy Member
ik pak de 'bitch-slap-you-all' moest'k de tijd vinden om te gamen... damn kwil terug student zijn!

Bassism666

Legacy Member
De barbarian heeft me altijd al het meest aangesproken. Ook omdat het een Diablo 2 class is en integraal teruggebracht wordt. Na de beta uitvoerig te spelen vind ik het ook precies het enige character die echt 'hack & slash' is. De andere characters ga ik wel eens spelen als ik lvl 60 bereikt heb. :)

ebuzola

Legacy Member
Monk/DH of WD, door beta te spelen weet ik niet goed wat kiezen :) WD is ff wennen in het begin, maar in late game die zijn skills zijn zo vet.

Michster

Legacy Member
Wizard. :p Lijkt me nog altijd het sterkste te zijn voor singleplay.

rico

Legacy Member
Had echt al van bij aankondiging van WD besloten om WD te gaan spelen, ma nu na den beta ga ik toch voor wizzard gaan denk. Is gewoon super sterk en bij WD gaat het toch moeilijk worden op inferno denk ik. Dat je wat teveel af hangt van je pets.

kaneda

Legacy Member
Rekening houdend met het beperkte aantal votes is het toch redelijk gelijk lopend,
juist de witch doctor is wat minder populair.

Daedie

Legacy Member
Nog niet kunnen kiezen tussen Demon Hunter en Barbarian. Pretty much 50/50.

rico zei:
Had echt al van bij aankondiging van WD besloten om WD te gaan spelen, ma nu na den beta ga ik toch voor wizzard gaan denk. Is gewoon super sterk en bij WD gaat het toch moeilijk worden op inferno denk ik. Dat je wat teveel af hangt van je pets.

Ik ben eigenlijk heel zeker dat ge perfect petloos kunt spelen (zonder op het vlak van efficientie in te boeten). En ik verwacht eigenlijk dat een WD net 1 van de betere classes is om als eerste in inferno te vertoeven, want daarom overweeg ik de WD als mijn eerste hardcore class :p.

fortuneke

Legacy Member
Zit zo te twijfelen tussen Monk en DemonHunter

edit: WD & demonhunter spelen :)

Tapijt

Legacy Member
Beginnen met barbarian, daarna witch doctor or wizzard.
Moest ik de beta kunnen proberen, zou hier wel verandering in kunnen komen ^^.

Jeroentje3

Legacy Member
Warschijnlijk "Wizzard" mar ben nog een beetje aan het twijfelen tussen alle classes heb nog nooit een Diablo gespeeld en heb ook geen beta key kunnen bemachtigen dus alles is nieuw, wordt spannend :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan