kaneda
Legacy Member
Met de announce van de release date van Diablo 3 (15 mei) een kleine enquete :
Welke class ga jij eerst spelen?
ps Zeg gerust waarom je die class kiest, beta ervaring of zien
Voor mij was het simpel al vanaf dat ik de eerste pic van de Demon Hunter zag wist ik dat dat men main zou worden, en beta heeft dit alleen maar bevestigd
Welke class ga jij eerst spelen?
ps Zeg gerust waarom je die class kiest, beta ervaring of zien
Voor mij was het simpel al vanaf dat ik de eerste pic van de Demon Hunter zag wist ik dat dat men main zou worden, en beta heeft dit alleen maar bevestigd

sprak mij het meeste aan door te beta beelden te zien