Archief - welk volkje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welk volk vind jij het best


  • Totaal aantal stemmers
    62
  • Opiniepeiling gesloten.

sneaky001

Legacy Member
Hallo , m'n vraag is , wat vind jij het beste volkje zeg maar

GLA
USA
China

en waarom???

Kzou dat eens willen weten, omdat ik zelf m'n keuze niet goed kan maken voor online...

KicKass

Legacy Member
Ik hoop dak op GLA heb gestemt.
Maar eigenlijk maakt het niet uit. GE zou er ook random in moeten steken.
Mijn top favo is en blijft een GLA gen. Onkruid vergaat niet :D

Burny

Legacy Member
Ik denk dat da voor iedereen verschillend is.. Ik speel liever met USA.

Totnutoe 54/6 :applause:

Krueger

Legacy Member
Vroeger was het USA. Vooral burton vindek de beste unit van het spel Hoeveel games dat ik al niet gewonnen heb door schitterende burton acties ... Maar omdat ik wel van afwisseling hou en USA een beetje beu geraakte, speel ik de laatste tijd bijna alleen random. Uitgenome als er geen regels zijn en het is een kleine map(vb fallen empire) dan durf ik wel china nemen, aangezien ik geen rush kan opvangen met usa. Tegen goeie rushers lukt mij dat enorm moeilijk.

Tracker

Legacy Member
als gij gla pakt en ik china en we spelen samen zullen we nix te klagen hebben zkr ? :o

TheOrdreMan

Legacy Member
Tracker zei:
als gij gla pakt en ik china en we spelen samen zullen we nix te klagen hebben zkr ? :o

dan niet nee, of we moest en usa airforce tegen hebben, dan zijn we genegerd

Kit4na

Legacy Member
GLA vind ik het plezantste. Die bouwers worde zou kweeni hoe lui voorgesteld. "Thats too far" "Ok ok i'll work!!!" etc
Beste is USA :)

Lunake

Legacy Member
Online GLA
reden?
in weinig tijd VEEL en goedkoop firepower :), das het enige wa telt imo :) op tf toch..
Tege comp: China
reden?
lekker defensief :) Art Of Defense.. gewoon lekker Gatling Bunker Gatling aan ingang, zie ze er recht inlopen :)

effe btw imo:

ik heb al china geprobeert online ma pff ?? die zijn zo traag en da geld komt nog trager binne, met 10 000$ starting cash hebt ge nie voldoende om op tf mid te houden en terwijl snel een war fac van 2000$ recht te zette en propaganda van 2000$ + minimum 2 supply centers + reactors + capture building upgrade?

usa hebk al geprobeert ma die zijn dan weer te duur...

dus gla vindek het beste..
workerke stelt nix voor :) + int begin verkoop ik comm center, toch nie nodig voor radar + = 1000$ en die tunnels zijn keigoed :) en lame :D

(kheb het over generals, niet zh)

-I-

Legacy Member
ik heb maanden aan een stuk met USA gespeeld (verschillende taktieken) en alhoewel ik een 2:1 score had had ik de indruk da'k ni goe was, da'k mijn allies nie genoeg hielp
dan ben ik is met GLA beginnen spelen omda'k juist verloren was tegen een zalige GLA speler die het alleen tegen 3 opnam (zijn teammaten lieten hem in de steek) en sindsdien dus begonnen met GLA en ik moet zeggen : :niceone:

positief aan GLA:
-goedkoop
-snel versterking overal
-tunnels + scuds = powaaaa
-scorpions met upgrade zijn ook schitterende tanks
-buggies zijn ook geweldig
-geen geldverspilling aan vliegtuigen (ge kunt u op uw grondtroepen concentreren) en dit voor iemand die graag vliegtuigen gebruikt daarom ook USA
-beste hero imo, burton is nutteloos in een no-rush spel en die chinese trien is nutteloos imo


da ist zowat :p

Krueger

Legacy Member
-I- zei:
-beste hero imo, burton is nutteloos in een no-rush spel en die chinese trien is nutteloos imo
Raar ik vind jarmen net de slechste hero die er is :)
Als ge moogt rushen is lotus vreed goed om rap den andere zen basis binnen te gaan, of als versterking tegen andere tanken als ge met vb2-3 overloards aanvalt. Later in het spel vind ik lotus ook redelijk nuteloos, soms een beetje mee scouten, maar dat is het dan ook.
Kzie niet in waarom burton niet zou werken in no-rush games. Der is meestal wel een gat in de verdediging waardoor ge burton binnen kunt krijgen. De meeste mensen vergeten immers dat burton kan klimmen, en zetten geen beveiliging aan rotswanden. Der zijn echt al spellekes geweest die ik gewonnen had alleen door een schitterende burton actie. Vergeet ook niet dat burton hem kan weren tegen gatling tanks, humvees, troop crawler,quad cannon,...
Jarmen is wel goed tegen infantry, en zen special ability is zeker niet slecht, maar toch vind ik hem meestal een kleine meerwaarde hebben.

-I-

Legacy Member
Krueger zei:
Raar ik vind jarmen net de slechste hero die er is :)
Als ge moogt rushen is lotus vreed goed om rap den andere zen basis binnen te gaan, of als versterking tegen andere tanken als ge met vb2-3 overloards aanvalt. Later in het spel vind ik lotus ook redelijk nuteloos, soms een beetje mee scouten, maar dat is het dan ook.
Kzie niet in waarom burton niet zou werken in no-rush games. Der is meestal wel een gat in de verdediging waardoor ge burton binnen kunt krijgen. De meeste mensen vergeten immers dat burton kan klimmen, en zetten geen beveiliging aan rotswanden. Der zijn echt al spellekes geweest die ik gewonnen had alleen door een schitterende burton actie. Vergeet ook niet dat burton hem kan weren tegen gatling tanks, humvees, troop crawler,quad cannon,...
Jarmen is wel goed tegen infantry, en zen special ability is zeker niet slecht, maar toch vind ik hem meestal een kleine meerwaarde hebben.
nope toen ik met USA speelde zette ik overal hummers (humvees) met spy drone rond mijn kamp nu met gla zet ik overal stinger sites en tunnels

jarmen kel is geweldig als je die kunt gebruiken (zeker tegen china) ge kunt easily een overloard uitschakelen (de eerste zodat de rest ff wordt opgehouden) en voor het einde vh gevecht kunde er nog een tweede uitschakelen :niceone:

Krueger

Legacy Member
-I- zei:
nope toen ik met USA speelde zette ik overal hummers (humvees) met spy drone rond mijn kamp nu met gla zet ik overal stinger sites en tunnels

Burton kan gemakelijk meerdere humvees aan hoor, zeker als em level 3 is (wat ge toch redelijk rap bereikt als ge de advanced training upgrade hebt).
En alsem level 3 is kan em ook tunnels/stinger sites deraan doen. Het enige waar em echt niet tegen kan zijn migs en heli's.

jarmen kel is geweldig als je die kunt gebruiken (zeker tegen china) ge kunt easily een overloard uitschakelen (de eerste zodat de rest ff wordt opgehouden) en voor het einde vh gevecht kunde er nog een tweede uitschakelen
alsem natuurlijk wat infantry in de buurt heeft, en die in de overloard krijgt, dan hebde met uw special abilty in feite maar 1 ventje neergeschoten...

-I-

Legacy Member
Krueger zei:
Burton kan gemakelijk meerdere humvees aan hoor, zeker als em level 3 is (wat ge toch redelijk rap bereikt als ge de advanced training upgrade hebt).
En alsem level 3 is kan em ook tunnels/stinger sites deraan doen. Het enige waar em echt niet tegen kan zijn migs en heli's.


alsem natuurlijk wat infantry in de buurt heeft, en die in de overloard krijgt, dan hebde met uw special abilty in feite maar 1 ventje neergeschoten...
ge zet dan ook een GI in die humvee he en direct scannen zodat de kolonel niet weg kan

ja, maar dan hebde wel een overlord gestolen (das één minder voor de tegenstander en één meer voor u)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan