Archief - Welk spel moet ik nu kopen??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

belgarath03

Legacy Member
hallo iedereen, ik ben op zoek naar een goed spel. dit mag fps, rpg, rts,... zijn.
met de zo grote keuze weet ik niet wat ik nu moet kopen.
kunnen jullie mij soms helpen?!
mercikes,
belgarath03

Rage

Legacy Member
Heidern zei:
LOL!!! da was in de tijd van NFS3 eh?


RPG: Morrowind GOTY edition
FPS: Doom³, Painkiller is ook leuk, Farcry, Battlefield 1942 of vietnam...

Alexis

Legacy Member
call of duty + united offensive

ben je graag even tactisch en stoer dan moet je gaan voor full spectrum warrior.

^^pathfinder^^

Legacy Member
CoD, nu zitten ze al 2 jaar op HL2 te wachten, dus speel voor het zekere en koop CoD+UO

fragnetic

Legacy Member
Star wars battlefront, imo veel beter dan de battlefield games.

Insano

Legacy Member
Vanaf volgende week kan je Half-Life 2 via Steam kopen en dan kan je de hele versie van Counter-Strike: Source spelen. Dat zou je zoet moeten houden tot de release.

Sertu

Legacy Member
FPS: Far Cry is imo nog steeds het beste (Doom wordt na een uurtje spelen echt saai) of download gewoon Enemy Territory (compleet gratis en top kwaliteit van ID)

RPG: Stil Neverwinter nights imo

MMORPG: ieder zijn smaak ma ik ga voor DAOK

Strategy: Nog steeds the one and only warcraft III

Driving: Geen flauw idee de laatste race game die ik gespeeld heb wat GT3

Afrader imo: Battlefield Vietnam/ Morrowind

Tweak37

Legacy Member
Dit wordt eigelijk een thread waar iedereen zijn favo spellekes agat opnoeme he. Ge hebt het wa te ruim gepakt lijkt me... Wa voor gamer zijt ge? Ale, ik zou aanrade:

FPS: Painkiller, H&D2 (SS), cod (uo)
Race: Mafia, NFSU2 alst uit is :)
RTS: Rome TW, of anders C&C, zolang het maar geen WC3(kloon) is :)
RPG/MMORPG: geen idee :)

ma ik zou u zeker ni aan deze dinge houde :p, zoek wa reviews, bekijk wa screens, of ook leuk: ga naar de winkel en bekijk de dooskes en koop die u het meest lijkt te bevallen. Kan soms ook wel is leuk zijn... :)

fragnetic

Legacy Member
Mafia wordt bij racegames gezet, maar het is veel meer dan dat. Het steengoed verhaal, goede aktie, toffe missies, ect. Zeker een aanrader en het kost nog amper iets.

scorpion007

Legacy Member
koopt ou vice city , der kunde alles in doen :p

race : nfsu , probeer eerst demo eens , ge doet da geire of nie , voor mij ist bom van spel

fps : painkille / far cry / star wars bf / bf 42

mmorpg : eve online

rts : generals zero hour , homeworld 2 , perimeter, ground control 2

rpg : morrowind

Wid@ker

Legacy Member
scorpion007 zei:
koopt ou vice city , der kunde alles in doen :p

race : nfsu , probeer eerst demo eens , ge doet da geire of nie , voor mij ist bom van spel

fps : painkille / far cry / star wars bf / bf 42

mmorpg : eve online

rts : generals zero hour , homeworld 2 , perimeter, ground control 2

rpg : morrowind
Als je wil posten op een forum leer dan eerst Nederlands he.

belgarath03

Legacy Member
bedankt al allemaal voor de replys! farcry heb ik al, w3 ook, kzen dik aant twijfelen tussen HL2, rome total war, battle for middle-earth enog een paar andere...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan