Archief - welk racegame'ke?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BaNaaN2k4

Legacy Member
kheb eens zin om nog een goe spelletje te spelen

ik zou graag jullie kueze weten over

1 / het beste f1 game aller tijden
2 / rally game all theemeeeeh
3 / andere games die heel mooi zijn

dus ik ben wel op zoek naar heeel mooie games, grakka is geen probleem
7394markys :love: :love: 9800xt @ 496-415

Silent Thunder

Legacy Member
1) F1 Challenge (naar't schijnt, zelf ni gespeeld)
2) Colin McRae Rally 1 (is wel oud) en den 2 is ook nog goed. Van nieuwe spellen is Richard Burns Rally veelbelovend.
3) GT4 (op PS2), DTM2, ...

flov007

Legacy Member
BaNaaN2k4 zei:
dus ik ben wel op zoek naar heeel mooie games, grakka is geen probleem
7394markys :love: :love: 9800xt @ 496-415
:ironic:


ik heb een geforce 6800 GT @ ultra (425/1100)
12.000markys
who wants to touch me... :ironic:

Gamer 01

Legacy Member
1) grand prix 4
2) op pc cmr, console wrc 4
3) dtm2, ik neem aan dat ge enkel op pc gamed, anders gt4

>P>Rushbunny

Legacy Member
1. F1 Challenge 99 02 (pakken cewle mods en updates van elk nieuw seizoen)
2. Rally Championship 2000 :niceone: (Richard Burns Rally nog niet uit)
3. Geen deftige mening, buiten 2 bovenste ni echt veel gehad
NFS Underground viel wel mee
GTR zal oek wel cavakkes zen, idem FlatOut

Mee

Legacy Member
1) Official Formula 1 Racing :niceone:
2) CMR
3) Moto GP (2), Race driver 1 & 2, Need For Speed Hot Pursuit 2

integra

Legacy Member
>P>Rushbunny zei:
1. F1 Challenge 99 02 (pakken cewle mods en updates van elk nieuw seizoen)
2. Rally Championship 2000 :niceone: (Richard Burns Rally nog niet uit)
3. Geen deftige mening, buiten 2 bovenste ni echt veel gehad
NFS Underground viel wel mee
GTR zal oek wel cavakkes zen, idem FlatOut
GTR gaat beter dan cavakkes zijn.

SmoothGP4

Legacy Member
GTR kan je eigenlijk de opvolger noemen van F1c, dus ik ben benieuwd naar de F1-mod voor het spel :)

Moloch

Legacy Member
1) Grand Prix 4
2) Colin Mcrae series
3) DTM Race Driver 2 (ook wel TOCA genoemd of V8 supercars)

Foose

Legacy Member
1 / Grand Prix 4 -> maar nooit gespeeld, zou het wel graag eens spelen .. naart schijnt nog altijd zeer goed. En wat ik momenteel beste vind: F1 challenge

2 / Richard Burns Rally ongetwijfeld :). CMR wordt afgezaagd en tis ook het 30x crashen syndroom :(
3 / Grant Turismo reeks, DTM2, Live for Speed, GTR, ..

sparco

Legacy Member
ik heb mij nu F1C in huis gehaald, dan hebbek iets te doen tege GTR uitkomt. morge in den media markt eens zien voor een goed stuurtje :) wss pak ik zon momo ding

integra

Legacy Member
sparco zei:
ik heb mij nu F1C in huis gehaald, dan hebbek iets te doen tege GTR uitkomt. morge in den media markt eens zien voor een goed stuurtje :) wss pak ik zon momo ding
'k weet niet of ze die in de mediamarkt hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan