Archief - Welcome to join

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jumperke123

Legacy Member
Sinds het nodig was zonder enige reden om mijn vorig topic te sluiten:)

OCE is een clan die ontstaan is in 2004. Opgericht door mensen die samen met elkaar op school zaten. De clan was vooral bedoeld om CS 1.6 te spelen. Dit ging een tijd heel goed maar na 2 jaar splitste de groep op door meningsverschillen. OCE ging dan nog even verder met CS: S maar de members hadden geen zin meer in CS en vonden interesse in andere games. Toen is OCE er even mee gestopt.
In 2009 besliste CrUzEr om OCE terug leven in te blazen en terug te komen als Team OCE. Dit met behulp van mensen die CrUzEr had leren kennen in andere clan's. Team OCE is nu meer een vrienden groep geworden. We gamen samen maar dat niet alleen. Af en toe gaan we samen eens naar een lan of organiseren we een BBQ of zo. We spelen ook meer dan 1 game. Een beetje een all round gaming groep.

Nieuwe mensen zijn altijd welkom. je kan altijd langs komen bij ons op Teamspeak om ons te leren kennen.

Binnenkort Zal onze battlefield 3 server dus ook online staan wij zoeken mensen van de benelux die ons willen komen vergezellen en een lekker potje willen meespelen U mag mij pmen voor de teamspeak info.
De enige vereisten zijn:
+18
En natuurlijk een toffe persoonlijkheid

Mvg

Team Oce admins: bl33d(mezelf), Cruzer en Thibi

Name: [Oce] EU 24/7 Hardcore Rush/Conquest
Game: Battlefield 3 Browse: Battlefield 3 Servers
Address: 173.199.111.101 Port: 25210 Status: Alive

Sorasan

Legacy Member
Yeah de server is super, zeker eens uitproberen :-)
Tis er ook super gezellig, altijd wel leute op de TS server :)

Thallyos

Legacy Member
Dan zul je toch beter moeten leren lezen vrees ik. Buiten één clan die hier op het forum gegroeid is, laten we geen clanthreads toe.

Wil je reclame voor je clan maken, dan kun je dat in de juiste thread doen. Het zou nogal iets geven mocht elke clan hier zijn thread gaan aanmaken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan