Archief - weer rip

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

psyko-monchske

Legacy Member
voor de 6 keer rip met men sorc, voor de 3de keer door pk:(

lost wizzy, 34 vipermage, men amu, frosties, 12 mana/6 mf sc, al men life sckes en al men moed, kweeni ofk er nog aan begin, weer opnieuw bah
ksnap ni waarom men zo graag pked, klootzakjes

Draego

Legacy Member
RIP Monch, ma keep it up... :sad: Doe zoveel mogelijk in priv game met zen 2 I guess... Dan ebde diej Pk-shit nie :sad: Ma toch RIP
Daar word een mens nu toch es triestig van eh :cry:

psyko-monchske

Legacy Member
baalrun nm

ma ksnap het ni goe, hij pkede en ineens was er 3/4 van life weg ma kzag geen attack, weird

anyway, kweeni ofk nog ga starten, men wizzy en viper stonden erop diek ging use, en shield, amu,ringen enzo waren van java dus die kannek ook al nimeer maken en kheb geen enklee charm meer ffs:(

arg

psyko-monchske

Legacy Member
kheb beslote om nog 1 keer te probere: dus kheb volgend stuff nodig:

wizzard
tals amulet
viper of najs armor
glooms belt of arachnid
waterwalk
frostburns


ik heb niks meer op hcl buiten nords tendizer, hellslayer en bloodmoon dus als je iet nodig hebt op scnl of hcnl plz let me know

El Di@bLo

Legacy Member
Draego zei:
RIP Monch, ma keep it up... :sad: Doe zoveel mogelijk in priv game met zen 2 I guess... Dan ebde diej Pk-shit nie :sad: Ma toch RIP
Daar word een mens nu toch es triestig van eh :cry:
Komde gulder eigenlijk nog online? Want 'k zit daar altijd alleen op bnet
Add anders men nieuw acc keer (*diablo.hc)

OT: rust in vrede

Draego

Legacy Member
psyko-monchske zei:
kheb beslote om nog 1 keer te probere: dus kheb volgend stuff nodig:

wizzard
tals amulet
viper of najs armor
glooms belt of arachnid
waterwalk
frostburns


ik heb niks meer op hcl buiten nords tendizer, hellslayer en bloodmoon dus als je iet nodig hebt op scnl of hcnl plz let me know

Kheb +2 to scor amu, frosties, waterwalk (wel eth, jannick is geript met non eth :evil: ), mss glooms, en mss Pul (vo wizz
te trade) denkik... Ge moe ma es whispe dan check ik het out :)

@Robbe: WIj kunne nt weten daj nieuw acc hebt als ge ons da nie zegt eh :x

psyko-monchske

Legacy Member
name your needs ( alleja als je scnl of hcnl nodig hebt :) )

Draego

Legacy Member
Use het, vind beter, en maak ons vergeten da we het je gegeven emme :p

Summum

Legacy Member
RIP man, Your deeds of valor will be rememberd


(en dees is dus de reden, buite da ik 100 keer op nen dag zo al sterf :P, da ik er nog ni eens aan denk om op HC te beginne.. wtf is het nut van PK'ing ??)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan