Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

q-ball_NBK zei:mja de pk'ers ...
RIP
ik speel ook nimeer ze![]()
niet meer atm al zou ik graag nog spelen, ma tlukt atm ni op te beginnenvortex12 zei:nimeer of geen gc meer ?
Komde gulder eigenlijk nog online? Want 'k zit daar altijd alleen op bnetDraego zei:RIP Monch, ma keep it up...ad: Doe zoveel mogelijk in priv game met zen 2 I guess... Dan ebde diej Pk-shit nie
ad: Ma toch RIP
Daar word een mens nu toch es triestig van eh![]()
psyko-monchske zei:kheb beslote om nog 1 keer te probere: dus kheb volgend stuff nodig:
wizzard
tals amulet
viper of najs armor
glooms belt of arachnid
waterwalk
frostburns
ik heb niks meer op hcl buiten nords tendizer, hellslayer en bloodmoon dus als je iet nodig hebt op scnl of hcnl plz let me know
), mss glooms, en mss Pul (vo wizz 
