Archief - Weebl's tweede #9lives.sport OSM compo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
Beste sportvrienden

Zoals aangekondigd komt er een tweede OSM compo. Dit keer mogen de coaches een ploeg managen in België!
Er is wel een kleine wijziging in de plannen. Aangezien dit een compo is die ik zelf aanmaak en betaal ga ik iets strikter zijn in het toelaten van managers. Ik geef de voorrang aan de échte Sport/Voetbal-posters op dit forum. Dus leden die ik beter ken krijgen de voorrang op de nieuwelingen.
Na deze mensen, krijgen diegene die hebben meegedaan in de vorige competitie de voorkeur op nieuwelingen.
Bij deze heb ik al een lijstje van mensen die meedoen. Jullie mogen jullie komen aanmelden hier indien jullie geïnteresseerd zijn, maar de plaatsen zijn beperkt en niet iedereen mag meedoen.
Aangezien we nu in België spelen en niet in Nederland zijn er trouwens al 2 posities minder te bekleden.

Eens de 16 posities bezet zijn, ga ik een loting doen zodat iedereen een ploeg krijgt.
De competitie start één dag na de loting. Hou dit topic dus in de gaten!

De lijst van toegelaten managers, ik wacht nog op de bevestiging van enkele managers, maar ik schrijf hun naam hier toch al op:

  1. Weebl (nelis01)
  2. fcberke (maxim baeyena)
  3. TheRedDevils (fcb18fcb18)
  4. Stormtrooper (Stormtroooper)
  5. NemesisBE (NemesisBE)
  6. Proim (MrProim)
  7. Zyklon (MichielD4 [S1])
  8. Timaeus (Timaeus)
  9. s.i.m.o.n (Alterrrr)
  10. J.Brown (J.Brown)
  11. Plut0r (Jerre89)
  12. Booka Shade (numberseven)
  13. Svartálfar (b3h3moth)
  14. Arneeuh (arneeuh)
  15. Infect3d (dario96)
  16. Lilspanyol (lilspanyol)


De competitie is opgestart en heet: "Weebl's #9lives.sport compo"
En is te vinden op de server Johan.

Ik denk dat dit de link is, maar weet niet 100% zeker of het zal werken bij jullie:
Online Soccer Manager - Online Soccer Manager - De online voetbalmanager


Veel plezier toegewenst!

s.i.m.o.n

Legacy Member
Zou graag willen meedoen. Laat maar iets weten als het kan ;)

Weebl

Legacy Member
U kan ik er wel nog bijnemen.
Gelieve jouw osm-naam nogmaals te posten.
Dit geldt ook voor diegene die al in het lijstje staan.

TheRedDevils

Legacy Member
fcb18fcb18
Op ander account ben ik aan het heersen met Sevilla (op 2ptn van Barça en in finale beker :cool:)

Kortrijk zou leuk zijn, kben daar al eens 2de mee geworden.

Weebl

Legacy Member
Nja, wegens onvoorziene omstandigheden is de deadline dus een beetje opgeschoven. Ik wacht nog steeds op 2 managers + Booka Shade om zich aan te melden.

Weebl

Legacy Member
Mkay, nog één plaatsje is vrij.
En dan komt Booka Shade hopelijk ook nog eens online..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan