Weebl
Legacy Member
Beste sportvrienden
Zoals aangekondigd komt er een tweede OSM compo. Dit keer mogen de coaches een ploeg managen in België!
Er is wel een kleine wijziging in de plannen. Aangezien dit een compo is die ik zelf aanmaak en betaal ga ik iets strikter zijn in het toelaten van managers. Ik geef de voorrang aan de échte Sport/Voetbal-posters op dit forum. Dus leden die ik beter ken krijgen de voorrang op de nieuwelingen.
Na deze mensen, krijgen diegene die hebben meegedaan in de vorige competitie de voorkeur op nieuwelingen.
Bij deze heb ik al een lijstje van mensen die meedoen. Jullie mogen jullie komen aanmelden hier indien jullie geïnteresseerd zijn, maar de plaatsen zijn beperkt en niet iedereen mag meedoen.
Aangezien we nu in België spelen en niet in Nederland zijn er trouwens al 2 posities minder te bekleden.
Eens de 16 posities bezet zijn, ga ik een loting doen zodat iedereen een ploeg krijgt.
De competitie start één dag na de loting. Hou dit topic dus in de gaten!
De lijst van toegelaten managers, ik wacht nog op de bevestiging van enkele managers, maar ik schrijf hun naam hier toch al op:
De competitie is opgestart en heet: "Weebl's #9lives.sport compo"
En is te vinden op de server Johan.
Ik denk dat dit de link is, maar weet niet 100% zeker of het zal werken bij jullie:
Online Soccer Manager - Online Soccer Manager - De online voetbalmanager
Veel plezier toegewenst!
Zoals aangekondigd komt er een tweede OSM compo. Dit keer mogen de coaches een ploeg managen in België!
Er is wel een kleine wijziging in de plannen. Aangezien dit een compo is die ik zelf aanmaak en betaal ga ik iets strikter zijn in het toelaten van managers. Ik geef de voorrang aan de échte Sport/Voetbal-posters op dit forum. Dus leden die ik beter ken krijgen de voorrang op de nieuwelingen.
Na deze mensen, krijgen diegene die hebben meegedaan in de vorige competitie de voorkeur op nieuwelingen.
Bij deze heb ik al een lijstje van mensen die meedoen. Jullie mogen jullie komen aanmelden hier indien jullie geïnteresseerd zijn, maar de plaatsen zijn beperkt en niet iedereen mag meedoen.
Aangezien we nu in België spelen en niet in Nederland zijn er trouwens al 2 posities minder te bekleden.
Eens de 16 posities bezet zijn, ga ik een loting doen zodat iedereen een ploeg krijgt.
De competitie start één dag na de loting. Hou dit topic dus in de gaten!
De lijst van toegelaten managers, ik wacht nog op de bevestiging van enkele managers, maar ik schrijf hun naam hier toch al op:
- Weebl (nelis01)
- fcberke (maxim baeyena)
- TheRedDevils (fcb18fcb18)
- Stormtrooper (Stormtroooper)
- NemesisBE (NemesisBE)
- Proim (MrProim)
- Zyklon (MichielD4 [S1])
- Timaeus (Timaeus)
- s.i.m.o.n (Alterrrr)
- J.Brown (J.Brown)
- Plut0r (Jerre89)
- Booka Shade (numberseven)
- Svartálfar (b3h3moth)
- Arneeuh (arneeuh)
- Infect3d (dario96)
- Lilspanyol (lilspanyol)
De competitie is opgestart en heet: "Weebl's #9lives.sport compo"
En is te vinden op de server Johan.
Ik denk dat dit de link is, maar weet niet 100% zeker of het zal werken bij jullie:
Online Soccer Manager - Online Soccer Manager - De online voetbalmanager
Veel plezier toegewenst!


