Archief - Weard Problem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

A_(ReAl)_bItCh

Legacy Member
tja ... very weard

na een format C hebbik ut99 en ut2003 kunnen herinstaleren bij ut2003 werkt alles fine ... maar bij mijn ut99 heb ik als setting ingesteld dat switch next weapon = mousewheel down ... deze setting wil ik instellen maar lukt niet ... mijn scroll werkt 'zogezegt' niet ... ( ik heb een logitec optical mouse en de mouseware is geistaleerd ) waarbij staat dat de scroll als functie --> middelmouse is ... bij ut2003 kan in deze scroll gebruiken en deze instellen bij de controls ... maar in ut99 niet ... iem idee hoe dit zou komen?

thnx

Sk!tZo

Legacy Member
A_(ReAl)_bItCh zei:
tja ... very weard

na een format C hebbik ut99 en ut2003 kunnen herinstaleren bij ut2003 werkt alles fine ... maar bij mijn ut99 heb ik als setting ingesteld dat switch next weapon = mousewheel down ... deze setting wil ik instellen maar lukt niet ... mijn scroll werkt 'zogezegt' niet ... ( ik heb een logitec optical mouse en de mouseware is geistaleerd ) waarbij staat dat de scroll als functie --> middelmouse is ... bij ut2003 kan in deze scroll gebruiken en deze instellen bij de controls ... maar in ut99 niet ... iem idee hoe dit zou komen?

thnx

wIErd
herinstalLeren
zogezegD
logitecH
geiNstalLeerd
middLEmouse
iemAND

bij deze ... :niceone:

A_(ReAl)_bItCh

Legacy Member
yeah right thats no awnser ... reinstall ut al geprobeert maar werkt niet ... SJIT ... :D

=(X)=b0unCe`=

Legacy Member
( ik heb een logitec optical mouse en de mouseware is geistaleerd )

mousedrivers uninstale ?

$aNta

Legacy Member
please zeg da ge al die fouten met opzet maakt om ons te pesten ;'<

Citanul

Legacy Member
$aNta zei:
please zeg da ge al die fouten met opzet maakt om ons te pesten ;'<

ik vrees ervoor...

En 't is eigenlijk vrij algemeen bekend da ge die logitech-drivers beter niet installeert

=(X)=RaVen=

Legacy Member
gewoon rechtstreeks binden?
Code:
MouseWheelDown=PrevWeapon
MouseWheelUp=NextWeapon
in uw user.ini (in de ut/system map)

EthiC

Legacy Member
NIEUWSTE mouseware drivers installen ;)
en anders inderdaad gewoon uninstallen ; D

Metochke

Legacy Member
gewoon geen mousedrivers installen van logitech. geeft meer probs als iets anders. dus drivers gewoon uninstallen :)

en vinden zoals raaf zegt.

en lacht nie met die jong (of meiske) , mss heeft hij / zij wel dislexie :/

BlaDe

Legacy Member
mja, had ik da op voorhand gewete had ik hem een gilette gekocht voor zenne verjaardag :f
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan