Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
liepen john zei:de meest groovy weapon, hud,- load, main menu skinnings kun je hier posten
$uperFly zei:kheb een nade met 8ball skin ma meer ook ni
(btw hoe moet ge die skin- n soundpack installen?)

$uperFly zei:als ge nu gwn gezegd had da ik da in base/mp folder moest zette was ik der sneller uit ze![]()

, over de 5000)
, maar is toch nekeer plezant v te doenHeeft ni veel zins om weapon skins te gebruiken als ge toch op drawgun 0 speeltg3t4 zei:lol als je het spel al een paar jaar speelt brengen skins toch wat meer leven in het spel dan ben je wel aan verandering toe
Inv zei:Heeft ni veel zins om weapon skins te gebruiken als ge toch op drawgun 0 speelt
(of anders zijn zij dom :/)scrappydoo zei:mja inv ik denk wel dat ze bedoelen MET dg 1 slimpie(of anders zijn zij dom :/)

maar dom gelijk dak ben weet ik nog nie sebiets hoe ... en kspeel op 't zelfde spel als m'n broer ... duseuh ... kan ik ook skinns maken waar alleen ik mee speel? en hij niet ziet? als we dezelfde cd-key en guid hebben? maar andere cfg ofzo
