Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol|SyfaX| zei:ge moet tege oktober pas 17 zijn e
dus gebt nog ff tijd om te verjare![]()

Metal-G zei:ik moet nog 16 worde![]()
Metal-G zei:ohnee, nu ewe al 2 owners die ni meekunne,ad: ik heb respect voor je deus
ik kan dus ook ni mee![]()
![]()

EmP zei:ge pakt u eige muis & keyb mee, tzijn goeie pc's (behalve op roughinery dan)
+ op alle events is da ook zo da ge ni met u pc speelt (bob, eswc, wcg, cpl (daar kan het wel maar niet als je naar amerika gaat en uit europa komt),...)

you look 55! ffsCBA zei:Dju ik moet nog 14 worden ik kan niet meedoen![]()

madjuh69 zei:inschrijvingen open !
en er is e probleemke mee blijkbaar , ref zal da wel vlug fixen niwaar !
![]()
