Archief - Wazig beeld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El Di@bLo

Legacy Member
Yo de manne
probleem is dat alles wat ver van mij is, zo wazig is, gelijk de muren enzo, en als ik dichter kom worden ze duidelijker, ik vind da vree irritant voor de ogen en oe kan ik da fixen? (is prolly 1 of andere instelling)

slimfit

Legacy Member
El Di@bLo zei:
Yo de manne
probleem is dat alles wat ver van mij is, zo wazig is, gelijk de muren enzo, en als ik dichter kom worden ze duidelijker, ik vind da vree irritant voor de ogen en oe kan ik da fixen? (is prolly 1 of andere instelling)
welke 3d kaart? i
ik heb da ook eens gehad door aan die ATI instellingen te prutsen

El Di@bLo

Legacy Member
Geforce 4 mx 440
Ma 'k heb onlangs deze instellingen aangepast:
gl_playermip 3
gl_picmip 2
cl_minmodels 1
cl_highmodels 0

Fraggie

Legacy Member
AF hoger zetten kan je es proberen
bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > 'de naam van je video kaart' > kan onder D3D instellingen staan, ook onder Performance & quality
(let er op dat je niet je AA aanzet maar wel duidelijk AF, en begin op 2x)

pr0ceed

Legacy Member
El Di@bLo zei:
Geforce 4 mx 440
Ma 'k heb onlangs deze instellingen aangepast:
gl_playermip 3
gl_picmip 2
cl_minmodels 1
cl_highmodels 0

Logisch he gast dat je wazig beeld hebt. Voor je aan je instellingen prutst best eens rondkijken op het net wat die instellingen nu juist veranderen:

- gl_playermip 3 -> zorgt voor waziger uitzicht van de persons
- gl_picmip 2 -> zorgt voor een wazig uitzicht van de omgeving
- cl_minmodels 1 -> zorgt voor lage kwaliteitsmodels (cfr. down)
- cl_highmodels 0 -> zorgt voor lage kwaliteitsmodels (cfr. up)

-> deze instellingen zijn bedoeld voor mensen die met een oudere pc zitten, en bijgevolg low fps hebben, een performanceboost te geven, ten koste van de kwaliteit van de 3D-omgeving natuurlijk

Hoe te fixen:

- gl_playermip 0
- gl_picmip 0
- cl_minmodels 0
- cl_highmodels 1

Finch

Legacy Member
pr0ceed zei:
Logisch he gast dat je wazig beeld hebt. Voor je aan je instellingen prutst best eens rondkijken op het net wat die instellingen nu juist veranderen:

- gl_playermip 3 -> zorgt voor waziger uitzicht van de persons
- gl_picmip 2 -> zorgt voor een wazig uitzicht van de omgeving
- cl_minmodels 1 -> zorgt voor lage kwaliteitsmodels (cfr. down)
- cl_highmodels 0 -> zorgt voor lage kwaliteitsmodels (cfr. up)

-> deze instellingen zijn bedoeld voor mensen die met een oudere pc zitten, en bijgevolg low fps hebben, een performanceboost te geven, ten koste van de kwaliteit van de 3D-omgeving natuurlijk

Hoe te fixen:

- gl_playermip 0
- gl_picmip 0
- cl_minmodels 0
- cl_highmodels 1

slotje ! :p

deathsythe

Legacy Member
idd software mode sux ... moet ge moet opengl draaien

of mss kunde es proberen eerst windowed draaien ma kdenk niet dat da dan gaat weg zijn :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan