Archief - Wat wordt de Street-race topper???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat wordt de Street-race topper???


  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten.

Robijntje007

Legacy Member
Wat wordt de topper: Juiced, Need for speed underground II of Midnight club3: dub edition???

cooly

Legacy Member
ik heb gestemd voor nfsuII omda ik de eerste zalig vond,
maar juiced ziet er ook nie slecht uit,
en midnight club heb ik nooit gespeeld dus weet ik niets over

Robijntje007

Legacy Member
cooly zei:
ik heb gestemd voor nfsuII omda ik de eerste zalig vond,
maar juiced ziet er ook nie slecht uit,
en midnight club heb ik nooit gespeeld dus weet ik niets over
Ge kunt ook previeuws lezen... :p

casualties

Legacy Member
Robijntje007 zei:
Ge kunt ook previeuws lezen... :p

tis wel PREVIEW ;)


efin, ik denk da juiced wel iets kan hebben


de nfs reeks is niet meer wat het ooit geweest heeft! Das mijn gedacht

cooly

Legacy Member
casualties zei:
de nfs reeks is niet meer wat het ooit geweest heeft! Das mijn gedacht
da is idd wel waar,maar nu is et meer tuning he,mja,kvond de oude nfs wel cool,kheb nog altijd den 2de second edition liggen :love: nog steeds "cool" :unsure:

Lozerkid

Legacy Member
casualties zei:
de nfs reeks is niet meer wat het ooit geweest heeft! Das mijn gedacht

Bwa, is moeilijk te vergelijke vinnek. Tunen heeft wel iet, ma het is ook leuk om me ne vette ferrari over het asfalt te scheure :applause:

d.C.

Legacy Member
Ik denk dat NFSU² toch wel hot gaat worden. Wat ik van Juiced gezien heb vind ik zeer povertjes! Midnight Club 3 heeft ook wel wat, maar de kant die ze opgaan met de auto's vind ik dan weer minder... Het worden nu meer jeeps en van die dikke bakken ipv vette sportautookes. NFSU² wordt enkel beter. Meer mogelijkheden tot tunen, meer vrijheid,...

Forza Motorsport (wat eigelijk geen street-race game is) wordt volgens mij ook wel njammie :)

mortus

Legacy Member
Je ben een street racer in je lijst vergeten namelijk SRS of Streetracingsyndicate

ik gelook dat de site www.srsgame.com is kzal eens kijken

edit jep it is

gStar

Legacy Member
casualties zei:
tis wel PREVIEW ;)


efin, ik denk da juiced wel iets kan hebben


de nfs reeks is niet meer wat het ooit geweest heeft! Das mijn gedacht

Demo op PC van Juiced suckt.

Waar staat Burnout 3 ? Forza Motorsport ?


Forza motorsport word vetjes :D

d.C.

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
Demo op PC van Juiced suckt.

Waar staat Burnout 3 ? Forza Motorsport ?


Forza motorsport word vetjes :D

Mja, Forza Motorsport =/= streetracegame. Burnout 3 evenmin...

~=SpEeDcOrE=~

Legacy Member
ik heb juiced hier en het zuigt echt hard, is nie mee te rijden met die auto's... Street racing syncicate is veel fijner om te rijden maar de opties op de wagens uit te bouwen zijn veeeeel beperkter... Heb net Burnout 3 gespeeld en dit ruled echt de pannen van het dak! Ik hoop dat nfsu II gelijk Burnout gaat zijn maar dan met uitgebouwde wagens echt top spel!

Xiron

Legacy Member
dus toch wel ff afgezet met juiced ... geld gewoonweg .. ja weg :p?

Xiron

Legacy Member
burnout 2 vonnek na een tijdje echt repetitief en saai worden
Mss brengt 3 daar verandering in
maar rond nfs hangt toch wel een "underground:p" sfeertje

mortus

Legacy Member
:eek:
~=SpEeDcOrE=~ zei:
ik heb juiced hier en het zuigt echt hard, is nie mee te rijden met die auto's... Street racing syncicate is veel fijner om te rijden maar de opties op de wagens uit te bouwen zijn veeeeel beperkter... Heb net Burnout 3 gespeeld en dit ruled echt de pannen van het dak! Ik hoop dat nfsu II gelijk Burnout gaat zijn maar dan met uitgebouwde wagens echt top spel!

IS SRS al uit ofwa?? :eek: Wa kost da voor xbox ??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan