Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zwammers =/= spammers -_-SIO zei:Ik vind het stom dat je niet voor de 3e optie kan kiezen omdat ik namelijk niet nodig vindt dat hij wegmoet. De tijd dat zwammers overal posten om hun counter op te krikken is voorbij imo, de posts worden gedurig deleted en counters reset dus ze verdoen alleen maar hun tijd.
De mensen met grote postcounter zal ik niet als zwammers bezien maar eerders als oude rotten waar ik iets kan van leren, je merkt toch zelf ook wel wanneer iemand iets deftig zegt of niet, moet je daarvoor soms getalletje ter bevestiging hebben?
En als de counter wordt reset hoopek dat er vervangmiddel komt, gebasseerd op geregistreerde tijd of punten, don't care maar het zal toch een hulp zijn. (in buy-and-sell vooral)
)Re@V0r zei:moesten ze wa harder optreden dan met warnings en bans dan zouden ze ni komen spammen op andere fora... crew is veel te soft tegenover zo'n dingen

Like I said before,FuLcRuM zei:De postcounter afschaffen is niet om de serverload te verlichten, maar om die spamsletten van zwam van de fora te houden waar ze niet thuishoren...

behalve etherVDCNathan zei:betrouwbaarheid? Als iemand vaak op bepaalde fora zit, zal die op die fora ook een bepaalde reputatie krijgen....
