Archief - Wat vindt onze ht-community van de postcounter-kwestie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Postcounter houden of niet?


  • Totaal aantal stemmers
    38
  • Opiniepeiling gesloten.

SIO

Legacy Member
Zoals sommigen wel al zullen gemerkt loopt er een grootste poll op telenet waarin uncle Sam, euh ik bedoel Solid :p vraagt wat er met de postcounter moet gebeuren. Laat je mening maar horen, of verlicht ons met je ideale vervangmiddel.

SIO

Legacy Member
Ik vind het stom dat je niet voor de 3e optie kan kiezen omdat ik namelijk niet nodig vindt dat hij wegmoet. De tijd dat zwammers overal posten om hun counter op te krikken is voorbij imo, de posts worden gedurig deleted en counters reset dus ze verdoen alleen maar hun tijd.

De mensen met grote postcounter zal ik niet als zwammers bezien maar eerders als oude rotten waar ik iets kan van leren, je merkt toch zelf ook wel wanneer iemand iets deftig zegt of niet, moet je daarvoor soms getalletje ter bevestiging hebben?

En als de counter wordt reset hoopek dat er vervangmiddel komt, gebasseerd op geregistreerde tijd of punten, don't care maar het zal toch een hulp zijn. (in buy-and-sell vooral)

Timmie

Legacy Member
Het was normaal afgesproken dat er niet op ieder apart forum een poll werd gestart, daarom ook de aankondiging voor een gemeenschappelijke poll op het general forum.

Maar ik wil de mening van onze forumgangers ook wel eens weten.

Persoonlijk denk ik dat het niet veel aan de serverload gaat veranderen. Maar wie ben ik :)

warre

Legacy Member
ik zou persoonlijk denken dat je aan de postcount kan zien of iemand zijn post veel waarheid bevat en of het goede raad is. Maar aangezien je hier op een forum zit zijn er nog andere mensen die dit kunnen bevestigen/verbeteren en is die postcount voor mij niet nodig.

GreywolF

Legacy Member
ik heb er geen last van

mijn postcount hangt al twee jaar tussen de 60 en de 80, door threads die ze achteraf toch deleten

VDCNathan

Legacy Member
SIO zei:
Ik vind het stom dat je niet voor de 3e optie kan kiezen omdat ik namelijk niet nodig vindt dat hij wegmoet. De tijd dat zwammers overal posten om hun counter op te krikken is voorbij imo, de posts worden gedurig deleted en counters reset dus ze verdoen alleen maar hun tijd.

De mensen met grote postcounter zal ik niet als zwammers bezien maar eerders als oude rotten waar ik iets kan van leren, je merkt toch zelf ook wel wanneer iemand iets deftig zegt of niet, moet je daarvoor soms getalletje ter bevestiging hebben?

En als de counter wordt reset hoopek dat er vervangmiddel komt, gebasseerd op geregistreerde tijd of punten, don't care maar het zal toch een hulp zijn. (in buy-and-sell vooral)
Zwammers =/= spammers -_-

ot: volledig, ontneem postcount-spammers al hun redenen om te spammen en we zijn daar dan vanaf <:o)
Postcount is toch niet betrouwbaar meer op geen enkele manier door al die massprunes.

Ether

Legacy Member
Voor mij is da eigenlijk allemaal gelijk... Alleen denkek nie da et forum veel rapper zal gaan zonder die postcounter, dus waarom hem dan wegdoen?

Sinds de posts die je op zwam maakt niet meer meegeteld worden hebbek den indruk da we nog meer s2b krijgen... Waarom niet gewoon een server bijkopen, moet mij nie wijsmaken dat da zoveel geld kost...


Kzie nie in waarom die postcounter afgeschaft zou moeten worden.. Als zij denken dat het forum er rapper door zal gaan (en zij weten er ongetwijfeld meer vanaf dan ik), dan moeten ze dat vooral doen! Als dat niet zo is, laat em dan gewoon staan? Minste werk van al dachtek?

Re@V0r

Legacy Member
das al de 20e poging da ze ondernemen om et forum sneller te laten gaan zogezegd en nog geeneen heeft effectief geholpen... en kdenk ni dat die postcounter afschaffen ook veel gaat helpen ma bon

FuLcRuM

Legacy Member
De postcounter afschaffen is niet om de serverload te verlichten, maar om die spamsletten van zwam van de fora te houden waar ze niet thuishoren...

Re@V0r

Legacy Member
moesten ze wa harder optreden dan met warnings en bans dan zouden ze ni komen spammen op andere fora... crew is veel te soft tegenover zo'n dingen

FuLcRuM

Legacy Member
Ge moet er rekening houden da de mods een werk en sociaal leven hebben dus die zitten hier genen gansen dag op het forum te zien naar wie iets zou misdoen en te warnen en bannen...

Ge moet die gasten nx verwijten die doen hun werk goe....

SIO

Legacy Member
moest ik denken dat server hierdoor sneller zou gaan zou ik ook zeggen volledig maar dat denk ik dus niet..

sleejer

Legacy Member
mij interesseert het eigenlijk helemaal niet.
Schaffen ze hem af goed.
schaffen ze hem niet af, ook goed

Timmie

Legacy Member
Re@V0r zei:
moesten ze wa harder optreden dan met warnings en bans dan zouden ze ni komen spammen op andere fora... crew is veel te soft tegenover zo'n dingen

was dat op dit forum bedoeld? :unsure:

het eigenlijke doel is dus niet de serverload verlagen.
Maar door de postcounter af te schaffen de reply's in kwaliteit te verbeteren.

Of dit ook daadwerkelijk het gevolg gaat zijn, daar blijf ik over op de vlakte.

Krosser

Legacy Member
Volledige afschaffing:
1. posts worden toch verwijderd, waardoor het geen nut meer heeft
2. postcount-spammers
Miss een systeem invoeren waarbij je de posts van iemand een rating kan geven ofzoiets, maar da zal ook weer serverload zijn en zal 9/10 toch misbruikt worden.

VDCNathan

Legacy Member
FuLcRuM zei:
De postcounter afschaffen is niet om de serverload te verlichten, maar om die spamsletten van zwam van de fora te houden waar ze niet thuishoren...
Like I said before,
echte zwammers spammen niet -_-
De meesten hier weten prolly niet wat èchte zwam is.....
Spammers komen op elk goed forum voor...
(goed forum --> meer volk --> logisch ook meer spammers)

@Fulcrum: of naar school of werk ;)
@Krosser: met uw redenen ga ik akkoord, maar een ander systeem zou ik tbh niet invoeren, kzie het nut er niet van in,

betrouwbaarheid? Als iemand vaak op bepaalde fora zit, zal die op die fora ook een bepaalde reputatie krijgen....

NoReason

Legacy Member
ik ben voor een systeem zoals op het FCB forum:
-geen postcounter
-verwittigingen en bans zijn ook voor anderen zichtbaar, zo kan je automatisch controleren als diegenen wel te vertrouwen is, als hij veel warnings heeft ofzo

Ether

Legacy Member
Waarom was da weer zo voorspelbaar sio? :p


Kzie er totaal et nut nie van in, timmie heeft mij da gisteren keer uitgelegd, en de server gaat daar nul de botten rapper van gaan, dus laat da dan maar gewoon staan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan