Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had nie gepakt de eerste keer, heb er op geklikt, nu jijMee zei:Mag ik er efkes aan herinneren: ge kunt dus een bolleke aanklikken hè![]()
?RuffRyder3600 zei:had nie gepakt de eerste keer, heb er op geklikt, nu jij?

RuffRyder3600 zei:NFS: HP2
en de online van underground is ook nie te verwaarlozen
die waar ik skyline dubbel met men 206kemarcel zei:bedoelt ge die waar iedereen met de overpowered skyline rijdt, of die waar iedereen met cheats rijdt?
