ElGargamel
Legacy Member
in de faq staat niets over wat het maandelijks zou kosten, is er enige mogelijkheid dat deze kost in de toekomst zou kunnen dalen?
+-6€ /maand zou ik er nog voor over hebben en als het spel bij aankoop dan ook nog is goedkoper zou zijn, zou dit veel meer mensen aanspreken niet?
de kost van het spel op zich verlagen doen ze nu al met planetside enzo
verlagen van maandelijkse kosten is dat luidop dromen?
+-6€ /maand zou ik er nog voor over hebben en als het spel bij aankoop dan ook nog is goedkoper zou zijn, zou dit veel meer mensen aanspreken niet?
de kost van het spel op zich verlagen doen ze nu al met planetside enzo
verlagen van maandelijkse kosten is dat luidop dromen?

)
