Archief - wat praktische vraagjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElGargamel

Legacy Member
in de faq staat niets over wat het maandelijks zou kosten, is er enige mogelijkheid dat deze kost in de toekomst zou kunnen dalen?

+-6€ /maand zou ik er nog voor over hebben en als het spel bij aankoop dan ook nog is goedkoper zou zijn, zou dit veel meer mensen aanspreken niet?

de kost van het spel op zich verlagen doen ze nu al met planetside enzo

verlagen van maandelijkse kosten is dat luidop dromen?

Fuzetsu

Legacy Member
Jep +- 12 a 15 €


Da heb ik er zeker voor over...

Als jij het niet goedkoop genoeg vind: pech dan maar :D

Klagen gaat niks afdoen

En dan gade planetside mer spele (teringspel imo)

ElGargamel

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Jep +- 12 a 15 €


Da heb ik er zeker voor over...

Als jij het niet goedkoop genoeg vind: pech dan maar :D

Klagen gaat niks afdoen

En dan gade planetside mer spele (teringspel imo)

Ik vroeg gewoon ofdat ze net zoals bij planetside de prijzen in de toekomst zouden verlagen?

Fuzetsu

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik vroeg gewoon ofdat ze net zoals bij planetside de prijzen in de toekomst zouden verlagen?


Ah, oooow...

Nu ist me duidelijk (soz :x )

Uhm da ZOU kunnen, maar kdenk nie da ge daarop hoeft te rekenen :p

fuze

Legacy Member
Die maandelijkse kosten gaan niet dalen volgens mij, trouwens nog geen enkele bestaande MMORPG heeft dit ooit toegepast.

Logan

Legacy Member
een avondje stappen kost u ook 15 euro of meer . En voor da zelfde geld valt alles weg .... geen real life niemeer , dag en nacht als een zombie achter uw schermke zitte ... en da voor slechts 15 euro .

Geen kameraden meer (behalve online)
Geen school interesse meer
Meiskes zien u niemeer staan en gij hen ook niemeer <-- grote besparing
Uw huidig lief verlaat u <-- ook een besparing
Aan kinderen moede de komende 5 jaar nie denken
Elektriciteit in uw PC kamer is genoeg , ge komt er toch niemeer uit .
Uw eettafel kunde verkopen want ge eet toch achter uwe PC .

Niks als voordeel , veels te goedkoop imo(in my opinion)

Greetz Logan

Drizzt

Legacy Member
Logan zei:
een avondje stappen kost u ook 15 euro of meer . En voor da zelfde geld valt alles weg .... geen real life niemeer , dag en nacht als een zombie achter uw schermke zitte ... en da voor slechts 15 euro .

Geen kameraden meer (behalve online)
Geen school interesse meer
Meiskes zien u niemeer staan en gij hen ook niemeer <-- grote besparing
Uw huidig lief verlaat u <-- ook een besparing
Aan kinderen moede de komende 5 jaar nie denken
Elektriciteit in uw PC kamer is genoeg , ge komt er toch niemeer uit .
Uw eettafel kunde verkopen want ge eet toch achter uwe PC .

Niks als voordeel , veels te goedkoop imo(in my opinion)

Greetz Logan
lol :lol:

nogal een sjans dat er hier ook slimme mensen zitten ^^

anyway die prijs zal prolly niet verlagen, tenzij dat blijkt dat het spel een flop wordt. let's hope not

ElGargamel

Legacy Member
okay, toch bedankt

en zouden ze geen downloadbare versie doen waarbij je een cdkey koopt ofzo?

dus weer voor in de toekomst

Archangelus

Legacy Member
Da kan altijd, maar voorlopig is het enkel de klassieke doos ;)

Fuzetsu

Legacy Member
Archangelus zei:
Da kan altijd, maar voorlopig is het enkel de klassieke doos ;)


En dan nog :/

Ik wil zon Collector's Edition hier dagelijks kunne bewonderen en ermee pronken :D

Ja kben echte collector :D

rbn-

Legacy Member
kmoet niks hebben van collector, kost meer en de dingen die je erbij krijgt zijn mss nice, ma nutteloos. Kheb al vrij veel MMo's gespeeld en altijd de normale versie. Tis ni de doos die bepaalt hoe goed je wordt in het uiteindelijke spel ;).

ElGargamel

Legacy Member
ik peis het ook, zo'n ding oogt mooi en is wel leuk in het begin enzo

maar uiteindelijk ga je meer naar je char kijken dan naar je verpakking.

anderzijds als je een echte echte fan bent...

Fuzetsu

Legacy Member
ElGargamel zei:
ik peis het ook, zo'n ding oogt mooi en is wel leuk in het begin enzo

maar uiteindelijk ga je meer naar je char kijken dan naar je verpakking.

anderzijds als je een echte echte fan bent...



Die collector items ingame zijn nice en gaan zeker aandacht trekken...

En als ge gouw ergens moet zijn is die world map ook wel vet om zo boven u te hangen :D

DJ 0lly

Legacy Member
't is miss stomme vraag maar 'k weet niets af van WOW maar ik zie dat sommige mensen het al spelen ?
Kan ik da ook al spelen ? ergens een beta downloaden ?

Illeh

Legacy Member
DJ 0lly zei:
't is miss stomme vraag maar 'k weet niets af van WOW maar ik zie dat sommige mensen het al spelen ?
Kan ik da ook al spelen ? ergens een beta downloaden ?
op dit moment is het onmogelijk om wow te spelen tenzij je voor de closed beta geselecteerd werd. Enige manier voor jou om het te spelen is wachten op de open beta, maar er is nog geen datum opgeplakt.

Miche

Legacy Member
ivm die collectors edition, kun je die al pre-orderen? Wil die graag hebben ^^

Chop-SOY

Legacy Member
Miche zei:
ivm die collectors edition, kun je die al pre-orderen? Wil die graag hebben ^^

De vraag die velen onder ons zich stellen.. afwachten is de boodschap.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan