Archief - Wat is de mooiste GP (track) van de Formule 1 ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foose

Legacy Member
Hoe bedoel je ? Mooiste van uitzicht, of het mooiste om te zie op tv (het meeste spanning enz ..) ?

Ik vind San Marino een zeer goed en mooi circuit en ook Francorchamps (alleen voor F1)
Monza vind ik ook goed, alleen is het te saai en Ferrari put er teveel voordeel uit

Tazz_

Legacy Member
qua uitdaging om op te racen; francorchamps
en qua uitzicht; ook francorchamps, monza & het oude hockenheim, prachtig gewoon om te zien hoe ze daar met de oudere wagens uit 2000-2001 topsnelheden haalden van om en bij de 360km/u)

fulcoboy

Legacy Member
Om te rijden: Francorchamps :love:

Om te zien: Monza, kweenie da straalt nen echte race track sfeer uit

marcel

Legacy Member
pfff, is een lijstje ook goed?

- vorige versie van de nurburgring (zonder dat kartcircuit erbij dus)
- nieuwe Hockenheim
- Spa (alhoewel, na de vrijdag is het minder geworden)

buiten de F1:
- Nordschleiffe
- Zolder
- Le Mans
- Brands Hatch Indy
- Sebring
- Long Beach
- Elkhart Lake (Road America)
- ....

Mr. M

Legacy Member
ik vind persoonlijk da laguna seca daar in ontbreekt in da lijsteke. ik weet ni waarom, heb vanaf k jong was (indy car racing 1 van papyrus) al altijd iets gehad me da cirquit en GT3 heeft da alleen ma versterkt.

van de F1: ik vind monaco subliem, t zelfde als me laguna seca, k weet eigelijk ni waarom ma k vind da iets hebbe.
monza heeft ook wel iets vind k en san marino (love die hoogteverschille)
dus Francorchamps ook wel, alhoewel k vind da de busstop minder is geworde precies dan em vroeger was

integra

Legacy Member
marcel zei:
pfff, is een lijstje ook goed?

- vorige versie van de nurburgring (zonder dat kartcircuit erbij dus)
- nieuwe Hockenheim
- Spa (alhoewel, na de vrijdag is het minder geworden)

buiten de F1:
- Nordschleiffe
- Zolder
- Le Mans
- Brands Hatch Indy
- Sebring
- Long Beach
- Elkhart Lake (Road America)
- ....
Zolder? gek zeker? :p

Foose

Legacy Member
Mr. M zei:
ik vind persoonlijk da laguna seca daar in ontbreekt in da lijsteke. ik weet ni waarom, heb vanaf k jong was (indy car racing 1 van papyrus) al altijd iets gehad me da cirquit en GT3 heeft da alleen ma versterkt.

van de F1: ik vind monaco subliem, t zelfde als me laguna seca, k weet eigelijk ni waarom ma k vind da iets hebbe.
monza heeft ook wel iets vind k en san marino (love die hoogteverschille)
dus Francorchamps ook wel, alhoewel k vind da de busstop minder is geworde precies dan em vroeger was

Laguna seca = favo mapke denkek van de GT makers :p
vond da wel nog een moeilijk circuit op GT3
En monaco mag je er bij mij ook nog bijzetten :p

guRuh

Legacy Member
ik ga toch voor montreal gaan, kzen er al op gaan rijden en das daar echt zo zalig...

smorgens om 7 uur zit da daar vol inlineskaters enzo, te bedenken dat daar dan F1's op rijden aan een snelheid van 300 km/uur

entourage is ook prachtig, stad van montreal, gilles villeneuve museum, casino'ke :)

Mr. M

Legacy Member
DJ Sid zei:
monaco 4 sure!

ben zelf eens in monaco geweest, moet echt magnifiek zijn om daar te mogen racen enal :)
ik ben der ook is ene keer geweest. ge verschiet er echt van hoe stijl da naar omhoog gaat na den eerste bocht (weet ni direct de naam meer)
ene keer rondgestapt, 2 keer met de oto rondgerede (alle menne pa)

en toen hadde men ma en men zus door da we daar al is langs ware geweest en da wij gewoon da cirquit ware aant afrijde en toen kwam er gezaag :p

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Die nieuw circuits van de F1 lijken zo onozel vind ik, zoals bahrein en maleisie in mijn ogen lijkt me da nie echt racen op die circuits -_-

geef mij maar zo een europees circuit zoals monza, francorchamps...
kmoet wel zegge de nieuwe hockenheim vind ook wel cool :)

maar vorig GP op spa vond ik het echt mooi om te zien ongeloofelijk circuit :love:

Silent Thunder

Legacy Member
Spa: mooiste omgeving, veelzijdigste circuit, een vd langste F1-circuits (kdenk zelfs het langste), de Raidillon :love:, en dat allemaal in België!! You gotta love this circuit :)

Monaco: gewoon de sfeer, kvind dat daar zo precies nog altijd ne jaren '50 F1-sfeer hangt :)

slash

Legacy Member
vandaag francorchamps nog gezien van uit de lucht tijdes mijne duosprong :)
Dacht toch da da groter was zenne

Typhon`

Legacy Member
Monaco, zekers weten, is ms wel een heel moeilijk parcour is sommoge games maar dat maakt het hem zojuist.
Deze zomer over gereden in monaco, ge ziet die bandensporen enz nog enal (is wel een beke verschillend, vooral aan het zwembad.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
slash zei:
vandaag francorchamps nog gezien van uit de lucht tijdes mijne duosprong :)
Dacht toch da da groter was zenne

hmm wil ik ook wel is doen :D maar dan nen enkel sprong ofzo, tijdens de gp kunde gratis binnevliege daar ergens in goud en gratis naar de koers kijken ^^

YuRiPa

Legacy Member
Mijn favo's circuits:

Canada (komt door GP3 en 4, heerlijk baantje om op te rijden)
Monaco
San Marino
Spa-Francorchamps
Monza
Spanje, Jerez.. ook een lekker baantje om op te rijden met GP3 (of GP2, kweenie meer precies.. :doh: ) :unsure: :eek:

Argentinië vond ik ook altijd wel een leuke baan (komt door GP3)
En Zandvoort natuurlijk..Hehehe.. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan