Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolder? gek zeker?marcel zei:pfff, is een lijstje ook goed?
- vorige versie van de nurburgring (zonder dat kartcircuit erbij dus)
- nieuwe Hockenheim
- Spa (alhoewel, na de vrijdag is het minder geworden)
buiten de F1:
- Nordschleiffe
- Zolder
- Le Mans
- Brands Hatch Indy
- Sebring
- Long Beach
- Elkhart Lake (Road America)
- ....

Mr. M zei:ik vind persoonlijk da laguna seca daar in ontbreekt in da lijsteke. ik weet ni waarom, heb vanaf k jong was (indy car racing 1 van papyrus) al altijd iets gehad me da cirquit en GT3 heeft da alleen ma versterkt.
van de F1: ik vind monaco subliem, t zelfde als me laguna seca, k weet eigelijk ni waarom ma k vind da iets hebbe.
monza heeft ook wel iets vind k en san marino (love die hoogteverschille)
dus Francorchamps ook wel, alhoewel k vind da de busstop minder is geworde precies dan em vroeger was



ik ben der ook is ene keer geweest. ge verschiet er echt van hoe stijl da naar omhoog gaat na den eerste bocht (weet ni direct de naam meer)DJ Sid zei:monaco 4 sure!
ben zelf eens in monaco geweest, moet echt magnifiek zijn om daar te mogen racen enal![]()



slash zei:vandaag francorchamps nog gezien van uit de lucht tijdes mijne duosprong
Dacht toch da da groter was zenne
maar dan nen enkel sprong ofzo, tijdens de gp kunde gratis binnevliege daar ergens in goud en gratis naar de koers kijken ^^
