Archief - War/Match Mod gezocht!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSmiley

Legacy Member
Hey allemaal,


Ik ben zopas een war team gestart met wat kerels van teh internetz. Wegens we een private server gehuurd hebben is het ook noodzakelijk dat er een war/match mod op komt, maar het probleem echter, dat ik er geen vind!

Weet iemand nog een goeie mod? Het is mijn eerste private server op CS 1.6, dus als je nog wat installatie instructies kan meegeven is dat zeker niet slecht. :p


Bedankt,
BlueSmiley


(Als je ook interesse mocht hebben om - actief - mee te doen, stuur je maar een PM!)

Fraggie

Legacy Member
Dat is absoluut niet noodzakelijk als er admins ingame zijn. Origineel zijn die mods ontworpen zodat teams zonder tussen komst van een admin konden spelen. Daaruit zijn dan mods gekomen waarbij je ipv rcon sv_restartround 1 een hotkey of custom cmd kon typen.

Desalniettemin kan je altijd kijken in de richting van AMXX, met plugins zoals:

X-War 1.5 (ClanWar system) - AlliedModders
Simple Clanwar Management - AlliedModders
ClanWar XT (Forward Based) - AlliedModders

afhankelijk van wat je zoekt in zo'n mod.

Maar zoals gezegd, zou ik persoonlijk alles manueel doen..

BlueSmiley

Legacy Member
Dat is nu net het probleem, er gaat niet altijd een admin aanwezig zijn.
Als deze plugins de moeite waard zijn zou 't wel handig zijn dat we zoiets hebben. Anders maak ik gewoon iedereen admin.

Bedankt voor je reply!

Fraggie

Legacy Member
BlueSmiley zei:
Dat is nu net het probleem, er gaat niet altijd een admin aanwezig zijn.
Als deze plugins de moeite waard zijn zou 't wel handig zijn dat we zoiets hebben. Anders maak ik gewoon iedereen admin.

Bedankt voor je reply!
Iedereen die mee betaalt aan de server zou moeten recht krijgen op rcon imo. Zolang slechts 1 iemand toegang heeft tot de server (en dus de logs) lijkt me dit geen echt probleem. Bij misbruik kan je zo het wachtwoord veranderen en de member kicken.

PooTaH

Legacy Member
Een warserver met AMX? Niet belachelijk doen imo.. Gewoon rcon commands en iedereen rcon geven. Eventueel zelf rcon scriptje schrijven, stuur maar pm als je er niet aan uitraakt.

BlueSmiley

Legacy Member
Er weinig tot niets van kennen = belachelijk doen ? :/ Jij zou een goede leerkracht zijn...
Maar ik begrijp het wel, het beste is dus om rcon te gebruiken. Ik zal er eens achter kijken.

Bedankt voor de reacties.

BlueSmiley

Legacy Member
Bumpz0r

Ik kan inloggen met rcon, maar bij iemand anders komt er 'bad password' te staan.
Weet iemand hoe dit komt?

Fraggie

Legacy Member
BlueSmiley zei:
Bumpz0r

Ik kan inloggen met rcon, maar bij iemand anders komt er 'bad password' te staan.
Weet iemand hoe dit komt?
rcon kan je ook remote doen. Dus mogelijks zit hij op een andere server admin te spelen.
Zie dus cmd's als:
rcon_address 192.168.0.1
rcon_port 27015
rcon_password flower

BlueSmiley

Legacy Member
Fraggie zei:
rcon kan je ook remote doen. Dus mogelijks zit hij op een andere server admin te spelen.
Zie dus cmd's als:
rcon_address 192.168.0.1
rcon_port 27015
rcon_password flower

Nevermind that, hij logde verkeerd in. Hij zette 'rcon' voor rcon_password.
Anyway, ik ben wel content van die rcon. Het kicken en bannen is wat meer moeite, maar die heb ik er wel voor over. De server draait inderdaad ook wel stabieler zonder die AMX.

Thanks for the helps. Deze topic mag gesloten worden.

Fraggie

Legacy Member
Ik wil nog afronden dat er een fundamenteel verschil is tussen AMX en AMXX. De ene is oud en de andere is geoptimaliseerd voor: multicore & 64-bit.

Bij deze gesloten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan