Archief - Warhammer DoW of Rome Total War?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Warhammer DoW of Rome Total War?


  • Totaal aantal stemmers
    126
  • Opiniepeiling gesloten.

Slaanesh

Legacy Member
Twee zalige RTS demo's in één maand, het gebeurt de laatste jaren niet veel. Ik vind beiden echt geweldig en zou moeilijk een favoriet kunnen uitpikken. Ben eens benieuwd welke van de 2 toch de meeste fans heeft gewonnen!

xReAVeRx

Legacy Member
fuck ik weet niet wa ik moe kopen. dow komt ongeveer op dezelfde dag uit zeker?

[BGT]IceCube

Legacy Member
Ik weet het wel,

WARHAMMER DAWN OF WAR :D :applause: :niceone:

en

Rome total war mss ook (heb het geld wel maar om 100 euro ineens te spenderen is toch wel wat veel )

de Dow demo is goed

:bow: I AM HIS INSTRUMENT (of zoiet :crazy: )

xReAVeRx

Legacy Member
"i am the instrument of his immortal will" Fuck oe cool is zijn die voices niet?

[BGT]IceCube

Legacy Member
dat is het

I AM THE INSTRUMENT OF HIS WILL

thx :niceone:

die voickes zijn zooooooooooooooooooooooooo goed
vooral die mechs

sincere

Legacy Member
Kheb van beide games de demo gespeeld en tot nu toe vind ik dow toch wel hetgene dat mij het meest aanspreekt. Maar rome vond ik ook heel goed he, maar toch iets anders als dow...

isucksOhaRd

Legacy Member
Kzal ze alle 2 kopen, maar moestek maar 1 kunnen halen zou't ZEKER DoW zijn. Met DoW gaje u veel meer amuseren.

En in de demo kan je geen Captured Relic hebben, dus geen terminators & andere units...

kil911ler

Legacy Member
ik zou ze alle2 willen, maar RTW draait niet al te best hier, dus ga ik voor DoW :)

ElGargamel

Legacy Member
DoW is echt wel lekker, maar ik vind het een slechte feature dat je alleen maar met de space marines in de single player kunt

xReAVeRx

Legacy Member
kvind da nie zo erg, khoop wel dat de multiplayer aanslaat want met die strategic en critical points kan da ferm cool worden.

En kvinnet ook veel cooler dan wc3, vooral daje constant moet vechten

>P>TheBeast

Legacy Member
Rome : Total War

Kzou wat betreft RTW niet op demo beslissen hoor,
bij de demo kan je alleen zo een beetje vechten.
In het echte spel, diplomacy, ... (ge weet wel wer)

xReAVeRx

Legacy Member
daar heb je wel een punt, maar kweenie voor mij is dawn of war de winnaar op het sfeer gebied. rome zal ik ook wel nog aanschaffen maar eerst dow

Destr0yer

Legacy Member
DoW voor mij :)
(weet er al iemand iets over hoe de multyplayer er zal uitzien? :confused: )
die missies (da ge ni kunt pakke in demo)bij skirmish zien er ook wel cool uit :D

[BGT]IceCube

Legacy Member
Rome total war is wel leuk maar ik heb al shogun: total war en medieval total war en de viking invasion (medieval uitbreiding).

Rome total war is grotendeels zoals de andere ( natuurlijk zijn de graphics wel beter, gameplay beetje bijschaaft maar ze beginnen toch wel veel op mekaar te lijken)

warhammer123

Legacy Member
ik hoop 1 ding en dat is dat er geen bugs in dow zullen zitten want op dat vlak hebben die gasten nog nie veel ervaring denk ik bij rtw zal da wel goed zitten ik koop ze alle 2 ik zal beginnen met rtw als je in de weekends werkt gaat da wel snel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan