Anoniem05
Legacy Member
Llu mannen, ik ben deze middag dus wh dow gaan halen in de fun (hurah)
anyway, ik installeer het spelletje, geen enkel probleem
ik start op, wil online spelen maar zegt da ineens da mijnen cdkey ni authentic (dus vals zou zijn) ook al komt da recht van den achterkant van de manual, ik heb zeker geen fouten getipt en >IK SPEEL MET EEN LEGALE VERSIE DUS IEDEREEN MOND DICHT DAAROVER AUB<
ik ben terug naar de fun gereden, daar hebbe ze me een email adres gegeven ([email protected]) waar ik dus ne mail naar heb gestuurd
ander probleem : singleplayer ga wel dus da heb ik dan maar gespeeld, blijkt da alle ingame models wit zien, ni geskinned zijn dus
ik speel me nen radeon9600pro256mb , nen amd xp3000+ en 1gig ram dus da zou nix probs mogen geven
what to do ???
anyway, ik installeer het spelletje, geen enkel probleem
ik start op, wil online spelen maar zegt da ineens da mijnen cdkey ni authentic (dus vals zou zijn) ook al komt da recht van den achterkant van de manual, ik heb zeker geen fouten getipt en >IK SPEEL MET EEN LEGALE VERSIE DUS IEDEREEN MOND DICHT DAAROVER AUB<
ik ben terug naar de fun gereden, daar hebbe ze me een email adres gegeven ([email protected]) waar ik dus ne mail naar heb gestuurd
ander probleem : singleplayer ga wel dus da heb ik dan maar gespeeld, blijkt da alle ingame models wit zien, ni geskinned zijn dus
ik speel me nen radeon9600pro256mb , nen amd xp3000+ en 1gig ram dus da zou nix probs mogen gevenwhat to do ???
