Archief - Warhammer 40K : Space Marine, Demo beschikbaar!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr33z

Legacy Member
Sinds vandaag is de Demo van Warhamemr 40K : Space Marine beschikbaar voor iedereen via steam... :applause:

Effe medele :D

jacky_boy

Legacy Member
imo een must play vind het veel beter/harder dan gears of war

HighWire

Legacy Member
Kheb de WTF is ervan gezien van Totalbiscuit, ziet er mij een dikke must have uit :p

greg89

Legacy Member
Inderdaad, ziet er echt geniaal uit.

Zeker als je een liefhebber bent van het universum .. Ik toch sinds kort :) Heb qua 40k alleen nog maar DOW2 gespeeld & niks van tabletop ofzo maar vind de lore erachter echt enorm intressant!

'The first one who says 40k stole the chainsword from gears, will meet my foot in his arse' :D

lowscore

Legacy Member
De PC port is toch niet zo goed als wordt beweerd, imo. Wel veel resolutie opties, maar background images en HUD & scope view zijn stretched in niet-16:9. Man toch...

En zoveel grafische opties zijn er ook niet buiten shadows, FX, post-process, vsync & AO. Langs de andere kant begrijp ik wel waarom. Al de rest (met uitzondering van de character textures) is al van zo'n bedroevende lage kwaliteit dat Relic nog onmogelijk lager kon tenzij ze willen dat de game er uit ziet als Operation Flashpoint, of zoiets.

Oh, en weer een game waar ik mijn AA moet afzetten of alles is corrupt van graphics...

dr.lee

Legacy Member
Demo nu aant downloaden. Lijkt mij ook een dikke game te zijn! Was al fan sinds de eerste 40k rts uitkwam <3

SHIGSY

Legacy Member
Warhammer 40k iets speciaals? Eigenlijk totaal niet vertrouwd met het Warhammer-universum, serie gaat toch al een tijdje mee. :$

dr.lee

Legacy Member
SHIGSY zei:
Warhammer 40k iets speciaals? Eigenlijk totaal niet vertrouwd met het Warhammer-universum, serie gaat toch al een tijdje mee. :$

Bruutste universum dat er bestaat ^^ Totale anarchie en overdreven veel geweld.

lowscore

Legacy Member
Yup. Games Worshop concentreert zich quasie enkel nog op de battles, maar de lore van het 40k universum is zéér divers (je kan gerust 100 boeken schrijven die zich afspelen in deze setting zonder 1 keer hetzelfde onderwerp te moeten aanraken) én uitermate grimmig!

SHIGSY

Legacy Member
lowscore zei:
Yup. Games Worshop concentreert zich quasie enkel nog op de battles, maar de lore van het 40k universum is zéér divers (je kan gerust 100 boeken schrijven die zich afspelen in deze setting zonder 1 keer hetzelfde onderwerp te moeten aanraken) én uitermate grimmig!

Zal me eens op de databank smijten van Warhammer.

Is nu echt eens een setting waar ik absoluut niets van ken.

Chronic

Legacy Member
demo gespeeld...bofbof, ni echt impressed.

Ben gestopt aan lift door glitch dak vast kwam te zitten in muur. Gameplay is mindless en ni echt intresting imo...toch geen A titel imo.

speel warhammer liever als rts

smon

Legacy Member
Chronic zei:
demo gespeeld...bofbof, ni echt impressed.

Ben gestopt aan lift door glitch dak vast kwam te zitten in muur. Gameplay is mindless en ni echt intresting imo...toch geen A titel imo.

speel warhammer liever als rts
De Warhammer RTS hebben we ondertussen ook wel gezien. Ik zou liever een nieuwe Homeworld zien in plaats van Warhammer expansion 17.

Grimmy

Legacy Member
Demo is nice. Simpel maar het ziet er mooi en gruwelijk uit en de controls zijn vlotjes maar alweer heel simpel.

Kheb wel nog niks van de MP gezien.

kaneda

Legacy Member
ik vond die demo super, leuk om ff te spelen zonder teveel na te denken
heb em nu al 5 keer uitgespeeld

syndrom

Legacy Member
zalig spel, als zware fan van 40k een droom die werkelijkheid is geworden.

Grimmy

Legacy Member
Voor degenen die het nog niet zouden gemerkt hebben in de eerste demo level kunt ge bij de laatste battle een battle axe krijgen.

Er staat daarvoor een soort metalen pod waar ge uw sword kunt switchen voor een axe :evil:

Super Effective

Legacy Member
Grimmy zei:
Voor degenen die het nog niet zouden gemerkt hebben in de eerste demo level kunt ge bij de laatste battle een battle axe krijgen.

Er staat daarvoor een soort metalen pod waar ge uw sword kunt switchen voor een axe :evil:

Sjiiit, gemist. Ik heb hem nu alweer gewist :S.

Ik denk zeker dat deze game de moeite waard word. Al vond ik het eerste level wel wat lineair. 2e level met de jetpack was leuker.
Ik ben echt heel benieuwd naar de multiplayer en de über-customisable characters.
Voor de mensen die de demo nog niet hebben geprobeerd, het is de moeite waar dus....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan