Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb qua 40k alleen nog maar DOW2 gespeeld & niks van tabletop ofzo maar vind de lore erachter echt enorm intressant!
SHIGSY zei:Warhammer 40k iets speciaals? Eigenlijk totaal niet vertrouwd met het Warhammer-universum, serie gaat toch al een tijdje mee.![]()
lowscore zei:Yup. Games Worshop concentreert zich quasie enkel nog op de battles, maar de lore van het 40k universum is zéér divers (je kan gerust 100 boeken schrijven die zich afspelen in deze setting zonder 1 keer hetzelfde onderwerp te moeten aanraken) én uitermate grimmig!
De Warhammer RTS hebben we ondertussen ook wel gezien. Ik zou liever een nieuwe Homeworld zien in plaats van Warhammer expansion 17.Chronic zei:demo gespeeld...bofbof, ni echt impressed.
Ben gestopt aan lift door glitch dak vast kwam te zitten in muur. Gameplay is mindless en ni echt intresting imo...toch geen A titel imo.
speel warhammer liever als rts
Grimmy zei:Voor degenen die het nog niet zouden gemerkt hebben in de eerste demo level kunt ge bij de laatste battle een battle axe krijgen.
Er staat daarvoor een soort metalen pod waar ge uw sword kunt switchen voor een axe![]()
.