Archief - Wargames: European Escalation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tikketim

Legacy Member
Mneen de Beta heb ik niet gespeeld. Maar het is van dezelfde makers als RUSE. Dat spel heb ik uren gespeeld , nog in top10 ELO ranking gestaan etc. Ik ga het zeker kopen.

darkside19

Legacy Member
hey ik heb hem gekocht en is supper leuk,

heel veel strategische mogelijkheden en zo

voeg me gerust toe op steam

darkside1921

Forze

Legacy Member
ik heb hem ook net gekocht, eerst vanavond wat sp spelen om te testen ;)

sinterklaazz

Legacy Member
Ik heb hem gisteren ook gekocht, is wel goe strategisch spel op grote schaal.
Is inderdaad gebaseerd op RUSE . meer als 300 units die je kan unlocken!
Eerste multiplayer matchke ook al verloren :p

darkside19

Legacy Member
Ben nu lvl 7 en heb 10 matches gedaan,

echt supper tactisch spel, maar je team is idd wel ook heel belangrijk

Belgerbil

Legacy Member
Kan iemand wat plus- en minpuntjes tegenover elkaar zetten?
Ziet er wel leuk uit, speel graag RTS maar over het algemeen zijn ze zo simpel :).
Dit lijkt me wat moeilijker te zijn.
Dus wees overtuigend plz!

TrsH

Legacy Member
ik denk er ook over om het te kopen, ziet er lekker realistisch uit, is het zijn 40 euro waard?

sinterklaazz

Legacy Member
eerlijk gezegd wel, ze hebben natuurlijk de RUSE engine gebruikt maar je hebt die vervelende kaarten (ruses) niet meer. 361 units en pure warefare. Je moet wel oppassen voor pact tank rushes :) maar je kan dus een deck samenstellen met de units die het beste voor jouw passen. Goeie gfx, geluid valt mee kon ietsje beter, UI is simpel maar duidelijk. Devs zijn duidelijk bezig me constant te balancen. Multiplayer sessies duren max 30 min. Tis gewoon een heel duidelijk en leuk strategiespel. En der zijn genoeg multiplayer matches op dit moment.

Belgerbil

Legacy Member
sinterklaazz zei:
eerlijk gezegd wel, ze hebben natuurlijk de RUSE engine gebruikt maar je hebt die vervelende kaarten (ruses) niet meer. 361 units en pure warefare. Je moet wel oppassen voor pact tank rushes :) maar je kan dus een deck samenstellen met de units die het beste voor jouw passen. Goeie gfx, geluid valt mee kon ietsje beter, UI is simpel maar duidelijk. Devs zijn duidelijk bezig me constant te balancen. Multiplayer sessies duren max 30 min. Tis gewoon een heel duidelijk en leuk strategiespel. En der zijn genoeg multiplayer matches op dit moment.

Hoezo "devs zijn constant bezig met balancen"?
Patches dan ofzo?

TrsH

Legacy Member
heb het ook gekocht, en eerste missie gespeeld.

ziet er voorlopig goed uit.

sinterklaazz

Legacy Member
Er is een uitgebreide beta geweest om alles zo goed mogelijk te balanceren. Natuurlijk is dit nog altijd aan de gang. Even denken welk ander spel heeft 361 verschillende units?

cpt nice

Legacy Member
Ben het spel nu aant spelen. Duurde even voordat ik er mee weg was, maar het is best leuk.

Belgerbil

Legacy Member
heb het me ook aangeschaft.
voor mensen die eens een potje willen spelen: add me :)
belgerbil is de steam

TrsH

Legacy Member
same here, steam naam is TrsH1981

iemand al een paats gevonden waar je veel info kan winnen over units en dergelijke? strategie enzovoort, want het is me allemaal wat moeilijk nu :D

Bluestrike

Legacy Member
Ziet er een tof spel uit, maar het is enkel MP zeker he?
Heb toch geen tijd/vrienden om nog MP te spelen ...


sinterklaazz zei:
Er is een uitgebreide beta geweest om alles zo goed mogelijk te balanceren. Natuurlijk is dit nog altijd aan de gang. Even denken welk ander spel heeft 361 verschillende units?
Supreme Commander misschien maar 361 verschillende is wel heel veel :-)

t038682

Legacy Member
Zalig spel :) Zit nu in missie 4 van de SP en het is potverdekke niet simpel!

Belgerbil

Legacy Member
mensen die dit af en toe is online spelen?
zou graag is iemand in men team hebben die communiceert :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan