Archief - wanneer nieuwe bf:v patch???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nikeb007

Legacy Member
Komt er nog een nieuwe bf:v patch uit ?
Want ik dacht da ze bij bf: 1942 tot 1.6 patch gingen.
Gehoord daar ni veel van :sad:.
Ze gaan nu toch ook ni zeggen da het spel perfect is da ze geen patch meer moeten uitbrengen.

dank u

Darth-Falcon

Legacy Member
relax der zit altijd minstens 3 maand tussen iedere patch, volgende verwacht ik nie voor begin oktober ofzo

vishnusixclix

Legacy Member
-brrr- patches...

Me no like patches :help:

Patches means new features :unsure:

New features means even more bugs :doh:

SilentSpring

Legacy Member
Vishnu6Dix zei:
-brrr- patches...

Me no like patches :help:

Patches means new features :unsure:

New features means even more bugs :doh:
moesten ze nu eens ne patch maken die alleen de bugs oplost ;)

sypro9000

Legacy Member
Memphis zei:
dream on... we hebben het wel over DICE " CANADA "eh :)

:p

"The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters" zever :crazy:

jeroenie

Legacy Member
tis toch de bedoeling da nen patch bugs oplost + in sommige gevallen brengt hij nieuwigheden mee
maar wanneer gaat DICE zichzelf es overtreffen en eens een DEFTIGE patch uitbrengen :confused:

Slim_Shady

Legacy Member
ik denk dat ze in de nieuwsbrief zeide dat het nog september ging uitkomen den 1.2 ;)

Darth-Falcon

Legacy Member
jeroenie zei:
tis toch de bedoeling da nen patch bugs oplost + in sommige gevallen brengt hij nieuwigheden mee
maar wanneer gaat DICE zichzelf es overtreffen en eens een DEFTIGE patch uitbrengen :confused:

deftig en dice canada gaat spijtig genoeg nie samen

>P>TheBeast

Legacy Member
Hmmm : Chute gaat opengaan :) en enorme lag op Ho chi minh en cambodia gaat (hopelijk) verminderen. Pfff als ge daar in een war met 14 man inzit of zo (gebeurt niet vaak ma toch) dan moet ge mikken met haperingskes :D

brammes

Legacy Member
heeft iemand nog last van geen animaties bij reload van M16 en car 15?
stom dat ze dat niet gefixt hebben, is ook een zeer vervelende bug!

Coolio Jr

Legacy Member
kheb da ook soms, zeer lastig, zeker as ge ni weet wanneer ge kunt beginne schiete... anders ligde daar te klikke na ne vijand en gebeurt er nix :x

Seraph

Legacy Member
Hier ook nog, dan zit je op die mousebutton te rammen maar hij wilt ni. :cry:

brammes

Legacy Member
Seraph zei:
Hier ook nog, dan zit je op die mousebutton te rammen maar hij wilt ni. :cry:

haha idd hier nét hetzelfde, zit je in volle actie, schuil je achter een hutje, druk je op 'R', doet hij maar niks ... zit je zenuwachtig te klikken tot je weer kan schieten en als je je weer in de strijd wil mengen, ben je al 5 kogels kwijt door dat zenuwachtig gedoe

HATELIJk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan