vette swa
Legacy Member
Een game waar ik absoluut naar uitkijk, zeker na het spelen van ICO.
Grafisch ziet het er weer enorm knap en rustgevend uit en de algemene sfeer die de game nu al uitstraalt maken dat ik het al op m'n verlanglijstje heb gezet.
Enkele scans van Begn:
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-0.png
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-1.png
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-2.png
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-3.png
Zo mag Sony er wel meer afleveren.
Grafisch ziet het er weer enorm knap en rustgevend uit en de algemene sfeer die de game nu al uitstraalt maken dat ik het al op m'n verlanglijstje heb gezet.

Enkele scans van Begn:
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-0.png
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-1.png
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-2.png
- http://www.begn.be/screenshots/1KBW4BahVrlTgSJuP3R8-3.png
Zo mag Sony er wel meer afleveren.
